“Sikke et dejligt restaurant”
Anmeldelse af Eros

nr. 2.354 af 2.804 Restauranter i København
Køkkener: International
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By

Sikke et dejligt besøg! Maden var vidunderlig! Vi var 5, der fik 2 forskellige slags bøffer, og alle bøffer var stegt til perfektion! Tilbehøret var pragtfuldt, og serveringen charmerende, dygtige og super servicemindede. Vi glæder os alle sammen til næste besøg!Vi varmt anbefal restaurant Eros !,,,

Dato for besøg: september 2020
Tak, jensharal

Søde tjener men ikke servicemindet.
Maden utrolig dårlig, spiste ikke meget, det så ikke særlig indbydende ud, sagde nej tak til dessert.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Ulrikken123
Anmeldt 26. august 2020

Vi havde købt en 3 retters menu på Spotdeal, og det hele var rigtig godt. Hvis noget skal fremhæves, må det være hovedretten Bøf bearnaise. De bøffer var bare helt perfekt tilberedt.
Betjeningen var også OK, måske bortset fra vintjeneren, som serverede vinen iført en meget snavset T-shorts. Det trak noget ned i helhedsindtrykket.

Tak, Kent P
Anmeldt 29. juli 2020

Maden smagte godt, men servicen var lidt blandet. De to yngre tjenere var rigtig gode men den mere modne kvindelige danske tjener gav ingen service: stillede blot ting på bordet uden at sige noget og var ude at ryge foran restauranten. Bordene står lidt tæt.

Tak, hbn1975
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Fint sted at sætte sig til en bid mad i varmen når man også rejser med sin firebenede- ven. Hyggelig udendørs areal. Sød tjener.. Hurtig til bestilling og rimelig ventetid på maden. Bestilte (pastaret med rejer og min kæreste en burger menu) Helt fint. :)

Tak, MSBSM

Rejsende, der kiggede på Eros, kiggede også på

Har du været i Eros? Fortæl om dine oplevelser!