“Dejlig mad, særpræget betjening”
Anmeldelse af Eros

Køkkener: International
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. august 2020

Vi havde købt en 3 retters menu på Spotdeal, og det hele var rigtig godt. Hvis noget skal fremhæves, må det være hovedretten Bøf bearnaise. De bøffer var bare helt perfekt tilberedt.
Betjeningen var også OK, måske bortset fra vintjeneren, som serverede vinen iført en meget snavset T-shorts. Det trak noget ned i helhedsindtrykket.

Tak, Kent P

Anmeldt 29. juli 2020

Maden smagte godt, men servicen var lidt blandet. De to yngre tjenere var rigtig gode men den mere modne kvindelige danske tjener gav ingen service: stillede blot ting på bordet uden at sige noget og var ude at ryge foran restauranten. Bordene står lidt tæt.

1  Tak, hbn1975
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Fint sted at sætte sig til en bid mad i varmen når man også rejser med sin firebenede- ven. Hyggelig udendørs areal. Sød tjener.. Hurtig til bestilling og rimelig ventetid på maden. Bestilte (pastaret med rejer og min kæreste en burger menu) Helt fint. :)

Tak, MSBSM
Anmeldt 9. juli 2020

Vi havde en SPOTdeal og det virkede som om at portionerne også var en del mindre end normalt. Heldigvis betalte vi ikke fuld pris.
Det var ikke noget at råbe hurra for. Desserten var virkelig lille!

1  Tak, 542mariao
Anmeldt 15. juni 2020

Fantastisk og sød modtagelse. Dejlig mad med høj kvalitet. Kommer sikkert igen og gerne snart. Tak for en god oplevelse.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, sdjabr

Rejsende, der kiggede på Eros, kiggede også på

Har du været i Eros? Fortæl om dine oplevelser!