“Langt over forventning”

Køkkener: International
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 28. januar 2020

SPOTDEAL med 3 retter, Irish coffee og rabat på vinen! Perfekt!
Og så var maden bare så velsmagende. God akustik i lokalet og heldigvis
ingen baggrundsmusik. ANBEFALES!

Tak, Steen A

Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Maden var sådan set okay, men at blive mødt af den lyshåret servetrice som ikke kunne andet end at se sur ud, er faktisk derfor der kun bliver givet en gennemsnitlig anmeldelse.

Tak, 541jesperf
Anmeldt 28. januar 2020

Fantastisk restaurant! Maden var helt igennem perfekt, vinen passede til det hele og betjeningen var hyggelig og samtidig professionel.Vi havde et sweetdeal tilbud 3 retters fri valg fra menu kort plus irsk kaffe til kun 159 kr. Fantastik tilbud ,og fantastik oplevelse.
Vi er snart tilbage.

Tak, 606jonasn
Anmeldt 21. januar 2020

Fremragende service og god mad.Vi var her i forbindelse med spot deal og fik en lækker 3-retters men gratis irsk kafe Vores tjener var forholdsvis ny, men hun gik meget op i, at alle ting var helt perfekte, så vi havde en god oplevelse med lækkert mad!

Tak, 817annettej
Anmeldt 18. januar 2020

Unik og helt fantastisk oplevelse. Maden er så exceptionel og atmosfæren og stemningen er afslappet og rolig. Personalet sørgede for en gennemført aften.

Tak, 71tinea

Rejsende, der kiggede på Eros, kiggede også på

Har du været i Eros? Fortæl om dine oplevelser!