“Desværre ikke pengene værd!”
Anmeldelse af The Organic Boho

The Organic Boho
Kvarter: Christianshavn
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 6. september 2020

Ja.. jeg blev noget skuffet da jeg satte tænderne i deres brunch platte til hele 199kr. Jeg sad tilbage med følelsen af, at det jeg havde betalt de penge for, var de - sikkert fra starten - gode økologiske og friske ingredienser og så den farverige og imponerende anretning af maden. Men det var så også dét. Ingen af de kroner gik til en god smag eller konsistens. Hør bare...

Bollen var så tør som en tvebak, men.. dét var ingen tørhed ift. den lille genopvarmede vaffel som jeg måtte søbe ind i smoothien, for at den kunne glide ned. Lige godt var det, da smoothien var forholdsvist smagsløs. Den lille salat var med de kedeligste tørre grøntsagsstrimler og desværre ikke nok dressing til at gøre op for dét. De søde kartoffelfritter manglede sprødhed og i særdeleshed salt. Ingefærshottet var ok, men ikke noget at prale af. Det eneste jeg ikke kan klage over var den friske frugt, den veganske smørbar med nigellafrø, venlig betjening og som sagt; den dekorative anretning.

Om jeg har ramt en dårlig dag, med en tømmermandsramt kok eller om der bare ikke har været ordenlige madvare at arbejde med for denne kok, er ikke til at sige. Uanset så må jeg give denne ringe bedømmelse.

Jeg besøgte caféen på Christianshavn d. 4/9 ved formiddagstid.

Dato for besøg: september 2020
Tak, annasofiev

Anmeldt 31. juli 2020

Fik burger, sweet potato fries og iste. Cheesecake og kaffe til dessert. Det hele superlækkert - og virkelig god betjening. Var i Prinsessegade, hvor der er flere små borde, så det passer godt til par.

Tak, 790charlottep
Anmeldt 26. juli 2020

Vi er begejstrede for The Organic Boho og har spist flere gange på Christianshavns afdelingen, men nu skulle vi prøve Nordre Frihavnsgade. Der er to store borde, hvor man kan sidde 6 ved hvert bord. Bænken er ikke så behagelig at sidde på, men så bliver man der måske heller ikke for længe. Vi bestilte en frokost, som vi syntes varierede lidt i kvalitet fra tidligere erfaring, men det var lækkert nok. Da vi var klar til dessert blev der lagt en seddel med næste selskabs reservation...det var egentlig en mærkelig følelse, men vi ville da ikke snyde os selv for dessert. Der plejer at være et fint udvalg af lækkerier, men vi kunne vælge mellem cheesecake og romkugler fra kølemontren. Så okay, selvom vi er veganere og meget gerne vil støtte veganske spisesteder er det måske på tide at udforske nye steder...

Tak, Demescko
Anmeldt 15. juli 2020

Tidligere var Organic Boho et sted med nerve for det veganske køkken. Burgerne var fyldige og fyldt med smag, der var friskpressede juice, lækre og smukke rawkager og generelt en menu hvor der var kræset for det æstetiske og smagen.

I dag er burgeren skrabet til et minimum af indhold, den friskpressede juice er byttet ud med kedelig masseproduceret iste, de smukke rawkager er byttet ud med mousse og den æstetiske mad er byttet ud med færdiglavet mad i kølemontre.

Jeg håber virkelig Organic Boho vender tilbage til hvad de engang var.

Tak, JegerMette
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte 2 wraps med falaffel. Både gulerod og rødbede var færdig købte, smagløs falaffel, meget lidt dressing. Min smoothi var færdiglavet i flaske, lavet den 9.7. Blev serveret ved bordet i flasken, måtte selv bede om glas og efterfølgende isterninger, da den på ingen måde var kold. Høje Prisen følger ikke kvaliteten. Skuffende og smagløst. Vi kan på ingen måde anbefale Boho.

Tak, Vibter

Rejsende, der kiggede på The Organic Boho, kiggede også på

Har du været i The Organic Boho? Fortæl om dine oplevelser!