“God kvalitet til prisen”
Anmeldelse af Bistro Les Halles

Bistro Les Halles
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Bistro Les Halles er byens nye franske åndehul, lige ved Torvehallerne. En uhøjtidelig og hyggelig bistro med fokus på klassiske og nye retter, samt et spændende udvalg af franske vine.
Anmeldt 12. september 2017

Meget god service. Udsøgt mad. God vinkort til en god pris. Både forret og hoverret var glimrende. Vi kommer tilbage :)

Tak, Natalia A

Anmeldt 16. august 2017 fra mobile enheder

Den 12. August besøgte vi Bistro Les Halles for at spise en middag. Vi blev modtaget af et venligt personale og så frem til en hyggelig aften efter at have valgt stedet ud fra tidligere fine anmeldelser fra besøgende samt besøg på bistroens egen hjemmeside, hvor der stadig i skrivende stund tilbydes 3 retter valgfri fra menukortet til 285kr (se billede). Desværre viste det sig at tjeneren - på forespørgsel - meddelte at det ikke længere var muligt, og man derfor skal betale a la carte priser fx steak til 235kr. Vi gjorde opmærksom på misvisende information på hjemmesiden, men han kunne kun beklage. Vi startede med ravioli og laks med rødbede som forretter. Dernæst steak, laks samt coq au vin som hovedretter. Maden var gennemsnitlig - ikke fantastisk - ikke dårlig - men absolut ikke et genbesøg værd. Vinen er oversolgt med x 3 ift prisen hos Philipson Wine vel og mærke ved detailsalg. Vi bemærkede at andre gæster også spurgte til menuprisen. Se nu at få rettet informationen så man som gæst ved hvad man går ind til. Et genbesøg kommer ikke på tale for vores vedkommende da priserne ikke står mål med kvaliteten.

Tak, no_name797
Anmeldt 2. august 2017 fra mobile enheder

Gode store portioner. Fleksibilitet med tilbehøret ved forespørgsel.
Ikke lynhurtig servering, men venlig imødekommende og opmærksom.
Vi fik begge tre-retters menue. Først muslinger og tatar. Så begge confit de canariske med forskelligt ønsket tilbehør og til sidst chokolademousse og en stor oste tallerken. Alt i alt godt og anbefalelsesværdigt.

Tak, Michael W
Anmeldt 15. juni 2017 fra mobile enheder

Vi fik 3 retter og alt var meget velsmagende og veltillavet. Forret: Muslinger og salat med gedeost. Hovedret: Super lækker mør Bøf med pebersauce med hjemmelavede fritter og estragon Mayo. Dessert: En let chokolade mousse med armagnac. Stedet ligger centralt tæt på Nørreport st. Er hyggeligt indrettet og betjeningen er venlig og opmærksom. Helt klart et sted vi vender tilbage til.

Tak, SesseWinding
Anmeldt 8. maj 2017

For det første; Der er en meget hyggelig stemning - Måske som at være i Frankrig!
For det andet; Maden er velsmagende, absolut som man håber på. Konceptet med en menu til relativ billig pris, er fremragende når maden er god og veltillavet.
Jeg kan ikke komme i tanke om grunde til ikke at spise på Les Halles.

Tak, Claes K

Rejsende, der kiggede på Bistro Les Halles, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Bistro Les Halles? Fortæl om dine oplevelser!