“Dejlig salat med god dressing”
Anmeldelse af California Kitchen

California Kitchen
Kvarter: Det indre Nørrebro
Kvarter: Det indre Nørrebro
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Fik en rigtig god salat, med ekstra dressing, da jeg bad om det. Alle ingredienser var friske og sprøde, og serveringen var smilende og imødekommende. God oplevelse!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, InaMariaBarbara

Anmeldt 4. maj 2020

Verdens kedeligste salat, som ikke rigtig smagte af noget. Virkelig skuffende når man betaler 90 kr. for den. Derudover er portionerne meget små.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Agnete N
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Har været kunde ved California siden de åbnede, men de sidste par gange, har servicen været dårlig, og er på trods af min imødekommenhed og smil, blevet mødt med en lidt distræt og ignorant service.
Desværre gik der 2-3 min inden jeg fik øjenkontakt, til medarbejder, og jeg måtte til sidst gøre opmærksom på st jeg var her, og at jeg blot skulle afhente en allerede 10 min forsinket ordre.
Der blev kigget lidt skeptisk og jeg fik udleveret min ordre, samtidig med, at jeg skulle lytte til to gæster der hostede, kraftigt under hele afhentningen.
Jeg syntes det er ærgerligt at deres standard er faldet

Dato for besøg: marts 2020
Tak, PDMADelsker113
Anmeldt 4. september 2019

Super lækker, frisk og velsmagende mad. Hyggelige omgivelser både inde som ude.
Rigtig godt udvald af "Bowler" med kød, såvel som Vegansk
Venligt og imødekommende personale

Dato for besøg: september 2019
Tak, Lars B
Anmeldt 11. juni 2019

Bare så så lækkert synes jeg... velsmagende, friskt og bare tip top... kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, Safari441398

Rejsende, der kiggede på California Kitchen, kiggede også på

Har du været i California Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!