“En smagssag”

Mangia Bar & Ristorante
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 29. januar 2020

Min oplevelse tirsdag aften kl. 20 er, at hvis man kan lide at sidde tæt og spise i en atmosfære af liv, travlhed, støj og rå indretning, så skal man besøge "Mangia". Og deres Plin smagte virkelig godt.
Ønsker man til gengæld at spise i ro, sidde godt i dæmpet belysning og føre en samtale, så går man forkert.

Tak, 69henrikg

Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Skøn italiensk mad og dejlig betjening. Kan stærkt anbefales
En lille perle i København, som du ikke vil glemme.

Dato for besøg: december 2019
Tak, tinasL557ID
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

Vi kom 2 voksne og to børn på tre år, fantastisk velkomst og skøn betjening.
Drikkevarer og brød kom med det samme, børnene fik deres varme mad med vores forret. Al maden var fantastisk, godt tilberedt, velsmagende og autentisk Italiensk. Vinkortet var også vildt inspirerende. Alt i alt en rigtig god oplevelse og vi vil helt klart anbefale det til andre.

Dato for besøg: september 2019
Tak, heinoman
Anmeldt 14. august 2019

Hyggelig uformel restaurant. Smagfuld mad.
MEN fortravlet. Det tager 30 min før vi får bestilt mad. Forretter kommer uden brød som vi skal rejse os og bestille. Suppen serveres uden ske og igen brød og jeg skal igen rejse mig for at gå kontakt med en tjener for at få min ske og en tiltrængt skylleskål til fingrene, da fiskesuppen består af uåbnede muslinger og en hel jomfruhummer liggende nede i suppen. Men det smagte pragtfuldt.
Tænker man skulle sørge for at have afstemt mængden af borde til tilstedeværende personale samt lidt mere focus på service.... prisen taget i betragtning.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Mrengh
Anmeldt 19. juni 2019 fra mobile enheder

Vi havde hørt meget godt om dette sted og glædede os. Vi bestilte begge en pastaret, hvor smag og udseende var helt i top. Men der var simpelthen ikke mad nok på tallerkenen. Og 165 kr. for 10 små tortellini med spinat og ricotta er altså optrækkeri.
Jeg prøvede også en Aperol spritz, og her var oplevelsen den samme: god smag, men kun et halvt fyldt glas (det er jo ikke hvidvin...).
Chokoladedesserten med citron var hverken køn eller specielt harmonisk i smagen.
Men stedet er hyggeligt, og betjeningen (lidt for) effektiv. Hvis jeg vover mig forbi en anden gang, vil jeg prøve den 5-retters tasting menu, hvor jeg tror, man får lidt mere for pengene.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, 503runap

Rejsende, der kiggede på Mangia Bar & Ristorante, kiggede også på

Har du været i Mangia Bar & Ristorante? Fortæl om dine oplevelser!