“Van(d)vittig dyrt for en dårlig kvalitet”
Anmeldelse af Cantina

Cantina
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 27. januar 2020

Min mand og jeg var inde på denne restaurant den 26. januar. Min mand skulle køre bil hjem - og bestilte et glas vand til maden. Efterfølgende viste det sig, at prisen herfor var 60 kr. Tjeneren sagde, at det sandelig også var italiensk kildevand - men det havde vi ikke bestilt. Jeg fik et par små stykker ristet brød med tjavser af krabbekød og avokado (halvt moset). Prisen: kr. 155. Min mand fik en stort set uspiselig risotto til kr. 135 - en mikroportion med drys af tørrede svampe på toppen. Her kommer vi i hvert fald ikke mere. Spisekortet mangler italiensk autensitet og lokalerne er ikke hyggelige.

Tak, 879hennyh

Anmeldt 6. januar 2020

Død syg pizza, som smagte som frysepizza. Ingen krydderier og ingen smag. Risotto smagte så underligt og surt! Svært at snakke sammen pga. meget larm.

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, tinkertrine
Anmeldt 7. december 2019

Nu er det anden gang jeg har været på stedet. Første gang fik var maden OK, selvom min kollega og jeg var enige om at den pizza vi delte som forret, havde en underlig smag. Denne gang var jeg der med min datter og vi fik en udemærket forret af forskellige Italienske pølser - altid en god klassikker. Så kom min Risotto, som var en katastrofe - Risene var kogt perfekt al dente, men på trods af at det var en smage risotto, så smagte den udelukkende af sur gammel parmesan ost - Det var så syrligt i smagen at det var uspiseligt. Jeg gjorde det opmærksom til tjeneren, som høfligt spurgte om der var andet jeg ville have, men takkede nej, da jeg havde mistet appetitten. Trods at det var uspiseligt, fik jeg dog alligevel lov til at betale for det. Men ellers var det høflig betjening. Lidt højt støj niveau i hele restauranten, så ikke rigtig velegnet hvis man skal have en romatisk middag :-)

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, kschwartz_dk
Anmeldt 8. november 2019 fra mobile enheder

Vi kom lidt over kl. 17 og blev sat ved et tomandsbord og fik hængt overtøjet.
Tjeneren kom og informerede om, at restauranten først åbnede om 20 min. Første øv.
Vi blev spurgt, om vi ville bestille drikkevarer flere gange, og de så hver gang overraskede ud, når vi sagde, vi gerne ville vælge maden først. Vi fik et menukort og bestilte vin, som kom hurtigt.
Vores tartarbøf med parmesan og trøffelmayo kom også hurtigt, og den smagte overraskende godt, selv om der ingen grøntsager var til.
Så havde vi fra menukortet valgt Rigatoni, hvor beskrivelsen var Tomat, spinat og en grønsag mere. Ind kom en svingende portion pasta vendt i tomatsovs og med lidt spinat på toppen, som var MEGET salt. Min mand vidste godt det var en pastaret, men jeg troede det var en grøntsagsret, og da mængden af grøntsager var minimal, måtte den retur. Tjeneren var vældig sød, men da jeg kunne se, at der med småt under overskriften Primi stod Pasta og Risotto, så er der jo ingen ide i det, når jeg ikke spiser pasta. Med den pris for retten, havde jeg simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, at der ikke var gjort mere ud af det.
Meget klogere og lidt fattigere, men stadig sulten tog jeg hjem og spiste færdig, efter en kop rigtig dejlig Americano kaffe.

Dato for besøg: november 2019
Tak, C-vitamin
Anmeldt 11. september 2019 fra mobile enheder

Maden smagte ok, men slet ikke godt nok til priserne. Altså slet ikke fordi maden var dårlig.. lidt bedre end standard men stadig ikke det vilde oplevelse, og bestemt ikke i forhold til portionerne kontra de meget høje priser.

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, idanc2018

Rejsende, der kiggede på Cantina, kiggede også på

Har du været i Cantina? Fortæl om dine oplevelser!