“Fint event”

BreakoutRoom.dk - en del af SuperEvent
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Ejers beskrivelse: Live Escape Games! BreakoutRoom.dk er en del af SuperEvent kan som den eneste udbyder af Live Escape Games i Danmark tilbyde en masse andre spændende aktiviteter under samme tag i vores 2000 m2 store indendørs EventCenter med kapacitet på 430 gæster! Kombinér jeres dag med TeamØvelser, FunEvents, Mødepakke eller Fest. Der er gratis parkering ved vores faciliteter og gode offentlige transportmuligheder.
Anmeldt 19. oktober 2018

Super fin eksekvering på dagen. God indflyvning til eventet og en super dedikeret gamemaster. Men ikke speciel god kundeservice ved bestillingen. Vigtigere for pigen i telefonen at få ret end at få løst problemet. Var ikke blevet oplyst om, at jeg havde 1 time til betaling - blot at det skulle være på dagen.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, ahdk2018
PalleD19, Ejer hos BreakoutRoom.dk - en del af SuperEvent, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2018

Hej og tak fordi du tog dig tid til, at sende os feedback. Jeg er selvfølgelig ked af, at høre, hvis du ikke har haft en så god oplevelse af bookingprocessen, men alligevel er jeg glad for, at I havde en god oplevelse på dagen.

Filtrér

Anmeldt 4. september 2018

Sjov, spændende og udfordrende oplevelse ! Skal helt klart prøves igen! Og venligt og hjælpsomt personale :-)

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, josefineestoft1991

1000-tak for anmeldelsen og de 5 stjerner. Vi vil glæde os til, at spærre jer inden igen en anden gang!

Anmeldt 21. august 2018

Samarbejde og dialog var i fokus, da vi besøgte BreakOutRoom.dk med vores erhvervsnetværk. Vi fik masser af grin og udfordringer undervejs, så BreakOutRoom.dk kan klart anbefales som et hyggeligt arrangement og som teambuilding for en gruppe mennesker.

Tak, 103kontakt

Mange tak for de 5 stjerner og din gode anmeldelse, som vi sætter stor pris på!

Anmeldt 20. august 2018

Som en del af et virksomheds arrangement var vi forbi breakoutroom.dk i deres lokaler i Amaliegade i hjertet af København. Opgaven blev professionelt og med et lidt mystisk skær præsenteret for os inden vi fik 60 minutter til at slippe ud af kælderlokalet .. kun med hjælp i form af clues fra en tidligere "indsat" Bestemt et besøg værd.

Tak, JensArnt

Hej Jens, mange tak fordi du tog dig tid til, at skrive en anmeldelse af din oplevelse i vores Escape Room. Vi håber, at se dig igen en anden gang.

Anmeldt 20. august 2018

Vær klar til at bruge dine kreative evner, samarbejdsevner og se mulighederne.Søde og venlige medarbejder, der yder god service

Tak, hellealbek

Hej Helle, mange tak for din anmeldelse, jeg vil give din gode feedback videre til vores gamemaster.

Rejsende, der kiggede på BreakoutRoom.dk - en del af SuperEvent, kiggede også på

Har du været i BreakoutRoom.dk - en del af SuperEvent? Fortæl om dine oplevelser!