BreakoutRoom.dk - en del af SuperEvent
Åben i dag: 09.00 - 21.00
Sjovt game hvor teambuilding er nødvendigt

Virkelig godt sat op - sjove rekvisitter og fedt koncept. Man bliver grebet af stemningen og skal... læs mere

Anmeldt i går
247lenew
Albertslund, Danmark
fra mobile enheder
Fed oplevelse

Det var super sjovt. Vi var rigtig godt underholdt og vi syntes at det var en god udfordring😊Vi... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
Maps01543767766
København, Danmark

oversat af Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Madtur i København
697 anmeldelser
fra 62,00 $
fra 48,90 $
Anmeldt d. 20. august 2018 fra mobile enheder

En sjov og kreativ gruppeopgave, som får sat de små grå hjerneceller godt igang. Super fed aktivitet.

Tak, Carsten T
PalleD19, Ejer hos BreakoutRoom.dk - en del af SuperEvent, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2018

Hej Carsten, stort tak for den flotte anmeldelse, vi er glade for, at I havde en sjov og spændende oplevelse.

Anmeldt d. 20. august 2018

Vi var i BreakoutRoom i netværkssammenhæng, og det var vildt sjovt at forsøge at løse gåden og komme ud af rummet på den afsatte tid. Det er professionelt opbygget og kan bruges af familier, venner, til teambuilding mm. Kan klart anbefales. Stemningen var høj bagefter - også hos dem, der ikke nåede ud.

Tak, SusL10

Hej Sus, mange tak for den flotte anmeldelse og de 5 stjerner!

Anmeldt d. 16. august 2018 fra mobile enheder

Var på Københavnertur med et erhvervsnetværk og tilbragte en rigtig underholdende time i et af Superevents break out rooms. Kan varmt anbefales som teambuilding/ryste sammen aktivitet, før eller efter et møde i et af de tilstødende lækre mødelokaler hos citymeetings.dk

Tak, 982bettinap
Palle D, Ejer hos BreakoutRoom.dk - en del af SuperEvent, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2018

Hej Bettina, 1000-tak for besøget og den flotte anmeldelse. Vi glæder os til at se jer igen til en ny udfordring!

Anmeldt d. 6. april 2018

Det hele var en super fed oplevelse, med et personale der var meget imødekommende og hjælpsomme. Selve spillet var også meget godt og spændende. Dette sted kan klart anbefales.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, kammaboysen

Mange tak for din anmeldelse og anbefalinger. Det glæder os meget, at I havde en god oplevelse!

Anmeldt d. 24. marts 2018

Vi besøgte rummet Black Magic. Det var super sjovt og fedt at rummene hang sammen og vi skulle arbejde sammen. Vi nåede desværre ikke ud men det er bestemt ikke sidste gang vi har prøvet et breakout room.

Dato for oplevelse: marts 2018
Tak, michellekoehlert
Palle D, Ejer hos BreakoutRoom.dk - en del af SuperEvent, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. marts 2018

Hej Michelle, tak fordi du tog dig tid til, at skrive en anmeldelse af vores Black Magic Escape Room. I må snart komme igen og se, om I kan bryde ud af et af vores andre spændende rum!