“Sød betjening og dejlig mad”
Anmeldelse af Ristorante L'imperatore

Ristorante L'imperatore
Reservér med
Ristorante L'imperatore er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Det ydre Østerbro
Kvarter: Det ydre Østerbro
Anmeldt for 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi valgte Ristorante L'imperatore som en del af Italien Dining Week, mest af alt på grund af en anbefaling.

Det er et hyggeligt lille sted med italienske tjenere der er nærværende og hjælpsomme. Rigtige italienske tjenere, som vi kan lide dem.

Vi fik fire retter med vinmenu til, som smagte fantastisk. Maden sad lige i skabet og vinen passede godt til maden.

Men man havde travlt, mest af alt fordi der ikke kunne proppes en enkelt gæst mere ind i restauranten. Så travlt at vi desværre måtte bede om vores vine flere gange.

Overordnet var det en dejlig oplevelse og vi kommer der gerne igen.

Tak, Christian G

Anmeldt for 21. oktober 2017

Vi var 3 personer der besøgte restauranten onsdag den 18. oktober i forbindelse med Italian Dining Week 2017. Super lækker mad. Hyggelig og stemningsfyldt lokale, dog lidt dårlig akustik der får lydniveauet til at føles lidt højt.
Perfekt betjening med et smil på læben og et glimt i øjet. Man føler sig som en værdsat gæst der bliver inviteret indenfor i et privat Italiens hjem.
Vi roste tjeneren for desserten, og inden vi nåede at se os om, kom han tilbage med en lille ekstra dessert.
Absolut et sted der kan anbefales, glæder os til at komme igen.

Tak, gravengaard2017
Anmeldt for 2. september 2017

Spiste her ifm et firmaarrangement med 12 personer. Vi havde bestilt menuen på forhånd, men det startede skidt da tjenerne tilsyneladende ikke vidste dette. Men vi tænkte det går nok.

Derefter tog det meget længe at bestille og få drikkevarer. Vi tænke - ok - de er kommet dårlig fra start.

Vi fik 5-6 retter men tjenerne mente ikke det var vigtigt at præsentere hvad vi fik. Muslinger og rejser var rigtig gode. Ville vi have mere brød, vand eller vin måtte vi kæmpe for at få tjenerens opmærksomhed.

Oksemørbraden var decideret tørstegt - enkelte fik en rosa mørbrad men de fleste en tørstegt. Vi orkede ikke at sige noget - da det at fange en tjener var en kamp.

Alt i alt en meget skuffende oplevelse. Akustikken på restauranten er iøvrigt temmelig dårlig så det er svært at tale sammen.

3  Tak, MortenM
Anmeldt for 21. august 2017 fra mobile enheder

Afslutning på weekend skulle foregå på L'imperatore og vi havde en sweetdeal til tasting menu på 8 retter
Vi valgte Wine by the glass og det fortrød vi bestemt ikke
Der kom små retter med lækkerier
Bla muslinger i en lækker suppe
Gratinerede østers og en tallerken med noget lækkert vegetar noget
Så fik vi lam til hovedret meget meget lækre lamme koteletter og fantastisk sauce
Panna cotta til dessert
Alt sammen meget lækkert, spændende og service var fin dog med en lidt hurtigt snakkende herre tjener/dansk italiensk
Men alt i alt en virkelig god oplevelse
Og skøn hvid og rødvin
Vi kommer gerne igen

Tak, 3480helles
Anmeldt for 11. august 2017 fra mobile enheder

Havde bestilt på restaurent via Earlybird app'n = 20% rabat på regningen.
Mit første besøg, ved ankomst en dejlig udendørs mulighed, tjener tog venligt og godt imod. Fik hurtigt mulighed for at bestille noget drikkelse. Vi kunne bare give besked når vi var klar så ville de starte servering, en god ting. Vi havde valgt 3 retters menu på forhånd. En italiensk forret med hele 10 appetizere, kalvefilet og Valg imellem 2 desserter. Alle retter veltillavet og flot serveret. Et hyggeligt og dejligt sted jeg vil vende tilbage til.

2  Tak, Henrik Lassen L

Rejsende, der kiggede på Ristorante L'imperatore, kiggede også på

Har du været i Ristorante L'imperatore? Fortæl om dine oplevelser!