“Ravelinen levede nok engang op til vores forventninger.”
Anmeldelse af Restaurant Ravelinen

Restaurant Ravelinen
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Som så mange gange før, og nu nærmest en fast tradition, valgte jeg at fejre min fødselsdag for familien på Ravelinen. Nok engang blev alle forventninger indfriet. Mad, betjening, samt placeringen med fri udsigt over søen, bekræftede nok engang at Ravelinen er et sikkert valg, og derfor anbefalelsesværdigt

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Pierre Lundby J

Anmeldt 9. august 2021

Blev anbefalet af en ven, som roste stedet meget, hvilket jeg kan bekræfte. Maden var i top og smagte super godt. Utrolig søde og smilende tjenere, som var meget opmærksomme på vores besøg. Kan kun anbefale stedet. Nb. jeg tror de har fået en stamkunde mere :-)

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 561paws
Anmeldt 8. august 2021

Endnu en gang overbeviste Ravelinen med utroligt lækker mad. Tre skønne retter deriblandt den lækreste wienerschnitzel, jeg nogensinde har fået serveret på en restaurant. Maden er klassisk med et fint moderne udtryk.Det er ikke et billigt sted, men kvalitet for pengene. Læg så oveni, at stedet er charmerende og hyggeligt og ligger smukt, så udsigten supplerer den skønne mad på bedste vis. Betjeningen hed denne aften Benjamin og han skal have mange roser for sin helt igennem opmærksomme, venlige og professionelle indsats. Vi har altid fået meget god betjening på stedet. Der er altså MANGE gode grunde til at besøge Ravelinen .

Tak, Lotte R
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

God og velsmagende mad i hyggelige omgivelser, behagelige og professionel betjening. Så absolut et besøg vær, om det er familie, venner og/eller forretning ;-)

Tak, frydendals
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Besøgte restauranten med min familie fra USA, som ønskede middag på en restaurant med dansk menu. Maden var virkelig lækker, danske retter uden at være ‘ kedelige’. Servicen var endnu bedre. Den søde tjener kom af sig selv med engelske menuer, var helt med på at nogle i selskabet ønskede at dele retterne og kom med ekstra tallerkener. Der kom også øl smagsprøver, så den rigtig øl kunne vælges, da typerne var ukendte for nogle.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, L9351ZFtinam

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ravelinen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ravelinen? Fortæl om dine oplevelser!