“Skøn mad og superhyggeligt sted”
Anmeldelse af Restaurant Ravelinen

Restaurant Ravelinen
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 8. august 2021

Endnu en gang overbeviste Ravelinen med utroligt lækker mad. Tre skønne retter deriblandt den lækreste wienerschnitzel, jeg nogensinde har fået serveret på en restaurant. Maden er klassisk med et fint moderne udtryk.Det er ikke et billigt sted, men kvalitet for pengene. Læg så oveni, at stedet er charmerende og hyggeligt og ligger smukt, så udsigten supplerer den skønne mad på bedste vis. Betjeningen hed denne aften Benjamin og han skal have mange roser for sin helt igennem opmærksomme, venlige og professionelle indsats. Vi har altid fået meget god betjening på stedet. Der er altså MANGE gode grunde til at besøge Ravelinen .

Tak, Lotte R

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

God og velsmagende mad i hyggelige omgivelser, behagelige og professionel betjening. Så absolut et besøg vær, om det er familie, venner og/eller forretning ;-)

Tak, frydendals
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Besøgte restauranten med min familie fra USA, som ønskede middag på en restaurant med dansk menu. Maden var virkelig lækker, danske retter uden at være ‘ kedelige’. Servicen var endnu bedre. Den søde tjener kom af sig selv med engelske menuer, var helt med på at nogle i selskabet ønskede at dele retterne og kom med ekstra tallerkener. Der kom også øl smagsprøver, så den rigtig øl kunne vælges, da typerne var ukendte for nogle.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, L9351ZFtinam
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

God klassisk mad, smukke omgivelser med udsigt over volden og god betjening. Virkelig lækker tatar..

Dato for besøg: juli 2021
Tak, H5929ENlouises
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig rolig og vidende tjener der gjorde et godt arbejde med at rådgive og betjene. Ligetil og smilende.
Dejligt frisk smørrebrød og med udsigt til voldgraven. En helt igennem god oplevelse. Og nu ved jeg hvor min søn er i livet

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Micepet

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ravelinen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ravelinen? Fortæl om dine oplevelser!