“Historisk madsted løfter sig til topniveau”
Anmeldelse af Restaurant Ravelinen

Restaurant Ravelinen
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 1. juli 2020

Ravelinen har gennemgået en udvikling fra madmæssigt at være en gennemsnitlig smørrebrødsrestaurant til et af københavns bedste frokost restauranter. Vi fik bl.a. tomater, håndskåret tartar, hvide asparges og hjemmelavet ravioli. Og maden var over alt forventning. Desuden god betjening, god øl og velsmagende hjemmelavede snaps!

Tak, 294mortenr

Anmeldt 29. juni 2020

Stedet er centralt beliggende, og vi fik den bedste plads ved et bord med udsigt til voldgraven. - Ellers var der tale om lange borde med glade mennesker med et ret højt samtalestøjniveau. - De lange bord giver ikke megen mulighed for private samtaler.
Pæn og venlig betjening. Den lille frokostplatte var af udmærket kvalitet.
Der er ikke umiddelbart tale om et sted kendetegnet ved hygge og atmosfære
Min samlede vurdering er sat i relation til det lidt vel høje prisniveau

Tak, flemmingriget
Anmeldt 23. juni 2020

Vi var 5 personer ude at spise en arbejdsfrokost sammen. Maden var fantastisk god og der var noget for enhver smag. Stedet er hyggeligt indrettet og personalet meget serviceminded. Alt i alt et rigtigt godt sted som jeg kan anbefale.

Tak, louisejB5635VB
Anmeldt 22. juni 2020

Jeg har besøgt Ravelinen flere gange og senest i juni 2020 til frokost. Maden er skøn; klassisk men på ingen måde gammeldags. Gode råvarer, som er særdeles veltilberedte. Man bliver mæt og meget glad. Stedet ligger meget charmerende placeret ved Christianshavns voldgrav med en fin udsigt til fuglelivet. Betjeningen er meget opmærksom, smilende, nærværende og service-orienterede. De fortjenerbestemt ros. Alt i alt bare et rigtigt godt bud på at blive forkælet til frokost.

Tak, Lotte R
Anmeldt 20. juni 2020

Dejlig oplevelse med lækker mad, sød professionel betjening.
Hyggelig historisk stemning og en dejlig udsigt.
Frokosten fik en perfekt afslutning med en tur i cykeltaxa i det
charmerende område.

Tak, carsno01

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ravelinen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ravelinen? Fortæl om dine oplevelser!