“Vellykket Besøg!”
Anmeldelse af Restaurant Ravelinen

Restaurant Ravelinen
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 5. juli 2016

Perfekte Pladser- efter reservationen, hvor jeg bad om udsigt..!Fredag den 1. Juli kl.12...Dejlig,Frisklavet mad.- med Jeres egen snaps der ligesom stedet 'smagte helt personligt'..Hyggelig stemning,- bl.a. forårsaget af tre tjenere, der arbejdede godt sammen..!-Det regnede udenfor,- men hos Jer 'brød solen frem'.!Bedste Hilsener Jan Hertz

Dato for besøg: juli 2016
Tak, janhertz

Anmeldt 4. juli 2016

Vi har benyttet Ravelinen før til konfirmation, men det er ved at en del år siden. Men da vi skulle planlægge vores bryllupsfest, faldt vores valg, helt naturligt på Ravelinen.
Og det har vi ikke fortrudt.
Lige fra booking, hvor vi fik forelagt forskellige menu forslag og drikkepakker, var fokus på at få det hele tilrettelagt i vores ånd.
Og sikken en fest vi fik, vi var 50+ gæster der blev opvartet af super professionelt personale, intet blev overset og maden var det hele værd, alle vores gæster var vildt imponerede over maden. Vi havde det så godt at de sidste forlod Ravelinen godt mætte og tilfredse klokken 5 om morgenen.
Kan varmt anbefales også til større selskaber, de folk ved hvad de har med at gøre.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, sjoner
Anmeldt 23. juni 2016

Ravelinen: Lækker frokost - hyggelige faciliteter - flot beliggenhed med udsigt - betjening helt i top - rimelige priser
Det kan næppe gøres bedre. Så vi kommer igen !
MVH Hans S.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, hanxz
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 23. juni 2016

Du kan komme til Ravelinen enten med bus eller metro til Christianshavn. Kør til højre, til venstre og gå 5 min. Du kan også gå i bil og parkere lige uden for restauranten du krydser gaden.
Det ser ud udefra lidt som en gammeldags tivoli og inde i en dansk opdrætter af en Tirolean syng restaurant, men maden, den service og udsigten er fin. Hvis du vil være i stand til at se dele af Christiania gemmer sig bag store grønne træer i horisont medbring kikkert du.
Ravelinen er en stor restaurant med nem adgang og med indendørs og udendørs servering.
Det Man kan indkvartere store gruppe af mennesker, men hvis man bor i en kørestol med det grus i den udendørs område, og de toiletter kan vise sig at være en lille smule af en udfordring.
Hvis du planlægger en nat på Operaen spise middag på den Ravelinen finst 1730 kl. 17.00 og kør rundt i 1900:00 og
drej til højre gå en kort afstand tilbage til den første sidevej på højre hånd og tage en bus 9a, som vil få depositum du lige uden for Opera. Samme bus tager y tilbage til den vigtigste togstation efter performance..

Bon appetit

Tak, minimaggi2
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.dk. Se original
Anmeldt 22. juni 2016

Vi holdt vores årlige sommerfest med 37 personer - som jeg havde booket - planlagt osv. Og alt "spillede" lige fra vi kom til vi gik. Mage til dejlig tjener/koordinator af vores selskab - mener hun hed Mai - skal man lede længe efter. Hun var virkelig med til at gøre det til en endnu mere dejlig oplevelse.
Super, super lækker mad - kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Storm2650

Rejsende, der kiggede på Restaurant Ravelinen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Ravelinen? Fortæl om dine oplevelser!