“Fantastisk value for money”
Anmeldelse af Pegasus

Pegasus
nr. 1.410 af 2.498 Restauranter i København
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 25. september 2015

Vi besøgte Pegasus til en vinsmagning med tapas, og vi havde en fantastisk oplevelse. Vi bestilte yderligere tapas ud over de fire de var inkluderet i vinsmagning, så vi fik i alt 2 gange 8 tapas. De var helt utroligt lækre. Vores vinsmagning, som var fire smage glas til hver, blev serveret som fire hele glas, med medfølgende indlevet forklaring. At lokalet var hyggeligt og dejligt lunt en råkold aften, gjorde ikke oplevelsen ringere. Vi skal faktisk på Pegasus igen i aften.

Tak, BentSoling
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Pegasus
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 4. september 2015

Vesterbro myldrer med dejlige restauranter og cafeer. Pegasus hører i bedste fald til en den lave ende af denne gruppe. Det er befriende, når betjeningen er uhøjtidelig, men befri os fra platte kommentarer. Stilen er tapas men maden er middelmådig og er en rodet oplevelse. Da vi skulle gå fra kød, skaldyr og grøntsager til ost og dessert blev vi bedt om tørre vores tallerken og bestik af med vores serviet, da restauranten ikke havde mere service. Godt nok var vi et selskab på 20 personen, men jeg har dog aldrig oplevet magen til dårlig stil.

Tak, Henrik D
Anmeldt 2. september 2015

Fredag aften. Mange mennesker inde og ude og god stemning.
Lækre tapas man selv vælger og det bedste. 13 ølhaner med et
varieret udvalg. De vidende tjenere tilbyder små smagsprøver hvis man er i tvivl.
Kommer snart igen..

Tak, beerlover808
Anmeldt 18. august 2015

Gennem årene har jeg mange gange spist på Pegasus i Mysundegade. Øl og vinbaren ligger tæt på spillestedet Vega - og har derfor været et godt sted, at starte før en koncert.
Jeg har lige besøgt stedet to gange - lørdag den 15. og mandag den 17. august. Lørdagen fik jeg dejlig og rigelig mad, god og venlig betjening og nød den gode atmosfære på trods af et større fødselsdagsselskab også var på stedet. Mandagen var en katastrofe!
På Pegasus vælger du 8, 10 eller 12 tapas. Det koster fra 200 kr og op. Om mandagen var vi 5 personer - så kan man ikke få lov selv at vælge sine taps - så er der fad-servering (prisen er nu 250 kr. idet man skal tage 10 tapas). Vi fik således tapas vi ikke var interesserede i - OG der var betydeligt mindre mad pr. person end om lørdagen. Hvis jeg om lørdagen havde bestilt tigerrejer fik jeg 4 - og nu hvor der var fadservering - så fik jeg to. Det var kun pga. af brødet til, at vi faktisk blev mætte. En person i vores selskab bestilte to glas vin - der var tale om husets rødvin. Det viste sig at være en radiatorvarm kedelig rødvin. På regningen kostede den 95 kr pr. glas! Da jeg spurgte ind til det, blev prisen sat ned til 85 kr. Det værste ved besøget var en helt urimelig dårlig tjener. Han var arrogant, gad ikke besvare selv de mest almindelige og høflige spørgsmål og gad dårligt nok betjene os. Vi blev enige om, at ingen af os vender tilbage. Regningen blev ca. 400 kr. pr. hoved (for lidt mad og to øl/vin pr. person). Det var det slet ikke værd.Slut med Pegasus!

1  Tak, Larshock
Anmeldt 2. august 2015

Maden er god, og stemningen rigtig hyggelig. Vi undrede os dog over, at der ikke var mere opfølgning fra tjenernes side, så vi måtte sidde uden mulighed for at købe fere drikkevarer, medmindre vi selv gik ud og spurgte efter det.

Tak, Louise L

Rejsende, der kiggede på Pegasus, kiggede også på

Har du været i Pegasus? Fortæl om dine oplevelser!