“God oplevelse.”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse. Vi var 10 stykke inde og spise. Alle fik platte da det var nemmest både for os og køkkenet. Lækkert mad og super god betjening. Kan helt sikkert anbefales.

Tak, SteenN_12

Anmeldt 26. juli 2020

Vi havde bestilt bord, men kom lidt for tidligt. Dog kun mødt af en tjener med et smil, der fik os sat med det samme. Betjeningen var under hele frokosten venlig og behagelig: 5 stjerner.
Det er et rigtigt hyggeligt lokale, pænt vedligeholdt og med fin plads mellem bordene: 5 stjerner.
Vi spiste deres frokostanretning. Meget lækkert og rigeligt samt pænt serveret. Havde det ikke været for en lidt trist delle, ville man kunne have nået 5 stjerner.

Tak, skipperdk2015
Anmeldt 13. juli 2020

Dansk mad når det er bedst, lige i hjertet af København - og så til priser der ikke er skyhøje. Rammerne stemninger var i særklasse, og ligeledes var betjeningen. Så absolut et besøg (eller to) værd.

Tak, allanlP72QG
Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Længe siden at jeg har fået så lækkert, velsmagende og veltilberedt mad - kan varmt anbefales. Portionerne er meget store, så man går ikke sulten derfra. Ydermere en fantastisk service med videre anbefalinger til nye kulinariske oplevelser.

Tak, inal772
Anmeldt 4. juli 2020

Anden gang vi besøger Frk. Barnes kælder. Frokostanretningen er utrolig lækker, alt smager hjemmelavet (og man går ikke sulten fra bordet). Betjeningen hurtig og venlig. Alt i alt god oplevelse.
Men, men... Når man betaler med kort, kommer den der, påtrængende besked: Vil du give drikkepenge? og når man prøver at trykke nej, sker der intet......, så skal man ind ved baren og bruge den maskine, der er der. Så virker det.
5 stjerner, hvis ikke de havde denne “tiggemaskine”. Det er bare ikke i orden.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, SHHaslev

Rejsende, der kiggede på Frk. Barners Kaelder, kiggede også på

Har du været i Frk. Barners Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!