“hygge og tung atmosfære.”
Anmeldelse af Frk. Barners Kaelder

Frk. Barners Kaelder
Køkkener: Europæisk, Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt for 1 uge siden

God dansk mad i en nyere udgave og med god smag. Tilpas betjening i rimeligt tempo.
Der blev valgt lidt forskelligt fra det omfattende kort.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Johnny Egon D

Anmeldt 29. oktober 2018 fra mobile enheder

Restauranten emmer af dansk atmosfære. Betjeningen er sød, kæk og venlig. Forvent ikke gourmetmad, men klassisk dansk veltillavet smørrebrød og aftenretter. En af deres hjemmelavede snapse til gør ikke aftenen dårligere.

Tak, 781kikiq
Anmeldt 20. oktober 2018 fra mobile enheder

Super frokostplatte, husk at bestille bord, mange gik forgæves mens vi var der. Venlig betjening selv om de har meget travlt.
Dejlige special øl og snaps, hyggelige lokaler.

Tak, anetteogcarsten
Anmeldt 6. oktober 2018

En lille hyggelig restaurant i kælder niveau med en varieret frokostmenu og hertil forskellige former for snapse, hvor der bl.a. kan vælges en 3 snapse menu. God betjening, men måske vil det være en god ide at bestille bord i forvejen

Tak, Arne R
Anmeldt 14. september 2018

Vi var 5 personer og alle var enige... Den frokost var fantastisk og
tjeneren får også 6 stjerner ;o)

Dato for besøg: september 2018
Tak, kjarlkov

Rejsende, der kiggede på Frk. Barners Kaelder, kiggede også på

Har du været i Frk. Barners Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!