“Frokost”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 20. oktober 2018 fra mobile enheder

Super frokostplatte, husk at bestille bord, mange gik forgæves mens vi var der. Venlig betjening selv om de har meget travlt.
Dejlige special øl og snaps, hyggelige lokaler.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, anetteogcarsten

Anmeldt 6. oktober 2018

En lille hyggelig restaurant i kælder niveau med en varieret frokostmenu og hertil forskellige former for snapse, hvor der bl.a. kan vælges en 3 snapse menu. God betjening, men måske vil det være en god ide at bestille bord i forvejen

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Arne R
Anmeldt 14. september 2018

Vi var 5 personer og alle var enige... Den frokost var fantastisk og
tjeneren får også 6 stjerner ;o)

Dato for besøg: september 2018
Tak, kjarlkov
Anmeldt 3. september 2018

Der er her tale om mad som hvor mor troede hun lavede den. God dansk mad. Dejligt der er nogle der også lave traditionel dansk mad. Det er jo altid rart med noget variation i udbudet af typer af restauranter.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, JanH1653
Anmeldt 25. august 2018 fra mobile enheder

Jeg kan varmt anbefale Frk. Barnes Kaelder. Havde min gode ven med fra Sverige. Han var lige så Begejstret som mig. Rigtig god mad og supervenligt personale.

Dato for besøg: april 2018
Tak, andersj227

Rejsende, der kiggede på Frk. Barners Kaelder, kiggede også på

Har du været i Frk. Barners Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!