“Bare godt!”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 8. august 2018 fra mobile enheder

Dette sted er bare der jeg kommer igen og igen her sidst fik jeg osse buco. Ikke første gang vel at mærke. det er bare rigtig godt. Denne gang fik jeg lokket et par venner med, en fik kalve lever og en fik stegt flæsk. Det var suverænt. Så det er ikke bare mig der er begejstret. Og jeg kommer helt sikkert igen.
PS. Husk at bestille bord.

Hammer

Dato for besøg: august 2018
Tak, larsh662

Anmeldt 7. juli 2018 fra mobile enheder

En frokost på det jævne. En kartoffelmad og rødspætte med rejer. 2 stk. mad som var udemærket uden at være prangende.
Maden var på ingen måde overpyntet, eller sovset ind i mayonnaise eller dressing.
Serveringen og servitricen var rigtig god. Hun var om sig uden at være anmassende.
Vi bestilte friturestegte camembert, men de var udsolgt. Først på dagen . Ikke optimalt.
Vi fik gammeldavs æblekage, som var meget traditionel og uden spræl.
Kaffen lader noget tilbage at ønske. Måske frisklavet, men Gevalia eller BKI.
Alt i alt en frokost på det jævne.
Prøv stedet, men forvent ikke luksus eller et overdådigt måltid

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Per B
Anmeldt 2. juli 2018

En fornøjelse at sidde ude på deres terrasse foran restauranten og nyde en frokost, i fred og ro.
Deres smørstegte rødspætte kan klart anbefales. God betjening.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Jan J
Anmeldt 25. juni 2018

Vi var 2 personer der havde købt en deal til dette sted, som vi ikke kendte, men vi er begge opvokset i område, så det måtte vi se. Vi fik et fint bord ude i gården, og vores oplevelse var stor, sidst vi så dette sted var det et hjem for enlige mødre, og kvinder uden arbejde, nu en fin restaurant og sikken en frokost.
Vi fik 2 serveringer, fisk og æg og sild først, og bagefter lune retter og ost ( vesterhavs ) alt i alt en fin oplevelse, og en dygtig tjener.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Flemming L
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

Jeg skulle have en hyggelig aften med kæresten uden opvask, da jeg er igang med eksamens læsning.

Jeg fandt via roomsevice frk. barners kælder jeg slog den lige op via tripadvisor og gode anmeldelser var at finde.

Vi fik maden til tiden og havnde glædet os hele dagen.

Min kæreste fik oksesteg super lækkert dog manglede der tyttebær

Jeg fik frk. Barners gryde og ærligt så har jeg aldrig smagt noget lign.
Det var bittert - store klumper af mørbrad kastet i en alt for tyk sovs uden smag - cocktailpølser kastes i uden før tilberedning og ja kartoffelmosen vil jeg skyde på er lavet af glas kartofler
Føj for S..... det var ikke en rar oplevelse

Nå men jeg smed det ud og glædede mig ril desserten. Kæresten skulle have gammeldags æblekage som selvfølgelig var super lækker og jeg fik så rødgrød med fløde som ja desværre ikke smagte af meget.

Så en rigtig ærgelig oplevelse når man betaler over 600kr for 2 hovedretter, 2 desserter samt levering

Vi bestiller ihvertfald aldrig mere fra frk. Barners kælder
Aftenen blev spoleret og vi ligger begge med små ondt i maven nu

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Anja B

Rejsende, der kiggede på Frk. Barners Kaelder, kiggede også på

Har du været i Frk. Barners Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!