“Absurd dårligt”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 7. marts 2018

Besøgte stedet i december måned.
Der var kun 2 tjenere på arbejde sådan en december fredag, og kun den ene kunne tage beslutning om noget. Således ventede vi en rum tid før "overtjeneren" havde givet grønt lys til at vi kunne få et bord.
I december kunne man ikke vælge deres almindelige smørrebrød men kun deres juleplatte med virkelig mange ting eller "smørrebrød der kan laves ud fra det" som tjeneren beskrev det.
Alligevel havde man ikke ulejliget sig med at printe menuen, så man måtte memorere tjeneres hurtige oplistning.
Vi bestilte alle 3 karrysild til start for at komme hurtigt i gang og gøre det nemt for de stressede tjenere der kun sjældent viste sig i det bagerste lokale hvor vi var placeret.
Alligevel gik der 40 min før silden kom på bordet. Det var blot en skål med ca 10 stykker sild i og intet andet. Man tog fuld smørrebrødspris for det så vi gav over 200kr får en skål med 10 stykker sild, uden æg, uden noget.
Efter yderligere 3 kvarter kom så 2 runde smørrebrød - denne gang dog smurt - og det var også en halvkedelig omgang på kedeligt tørt brød mv.
Ventetiden var hele vejen igennem monumental og de to tjenere + køkken virkede ekstremt dårligt organiseret.
Da vi forlod stedet ca kl 14 var der stadig godt fyldt og overalt var der tomme glas, tomme tallerkner, gæster uden mad og drikke der prøvede at få personalets opmærksomhed.
På gaden bliver vi anråbt af "overtjeneren" med et "god dag drenge". Hun står gudhjælpemig med 2 kokke ude på gaden og ryger, mens restauranten er ved at nedsmelte.
Jeg kommer der aldrig igen og jeg vil ikke anbefale det til nogen!

Tak, Skovgaard4000

Anmeldt 4. marts 2018

Vi fik en sød modtagelse, et dejligt bord til fire, som vi dog havde forudreserveret. God ide at gøre det. Frokostplatten - jamen den fås da ikke bedre, hold op hvor var alle ting lækre, og bar præg af at være hjemme lavet, helt ned til agurker og rødbeder. Vi var alle fire mere end fuldt ud tilfredse, og kunne dårligt rejse os fra bordet med vores fyldte maver efter de 2-2 1/2 timer vi tilbragte hos skønne Frk. Barneres kælder.
Gå endelig ikke glip af et besøg her.

Tak, Annenielsen3
Anmeldt 3. marts 2018

Her i februar oplevede jeg frk Barnets Kælder i forbindelse med en frokost sammen med en god ven. Rigtig og ægte dansk frokost af den aller bedste slags. Bl. a. et stykke med lun stegt kalvelever - et så lækkert stykke smørrebrød, at man kun kan rose kokken: Stegt lever som det skal laves og serveres. Kan varmt anbefale et besøg i frk Barners Kælder.

Tak, Jens K
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Er man til hjemmelavet dansk mad kan denne restaurant varmt anbefales. Man går bestemt ikke sulten fra bordet. Vi spiste skøn frokost. Lækker sild, smørstegt rødspætte med hjemmerørt remoulade, æg med rejer og rogn, frikadelle med rødbede og agurkesalat, flæskesteg med sprød svær og hjemmelavet rødkål, hønsesalat med champignon og bacon og vesterhavsost med radiser. Vi var mere end mætte efter denne dejlige danske frokost.

Tak, reipur1
Anmeldt 4. februar 2018

Besøgte stedet 28/1-18. Bære tydelig præg af man ikke ønsker faste kunder , men lever af turister som kun kommer en gang.

Tak, anonynHerning

Rejsende, der kiggede på Frk. Barners Kaelder, kiggede også på

Har du været i Frk. Barners Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!