“Stegtkalvelever”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 3. marts 2018

Her i februar oplevede jeg frk Barnets Kælder i forbindelse med en frokost sammen med en god ven. Rigtig og ægte dansk frokost af den aller bedste slags. Bl. a. et stykke med lun stegt kalvelever - et så lækkert stykke smørrebrød, at man kun kan rose kokken: Stegt lever som det skal laves og serveres. Kan varmt anbefale et besøg i frk Barners Kælder.

Tak, Jens K

Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Er man til hjemmelavet dansk mad kan denne restaurant varmt anbefales. Man går bestemt ikke sulten fra bordet. Vi spiste skøn frokost. Lækker sild, smørstegt rødspætte med hjemmerørt remoulade, æg med rejer og rogn, frikadelle med rødbede og agurkesalat, flæskesteg med sprød svær og hjemmelavet rødkål, hønsesalat med champignon og bacon og vesterhavsost med radiser. Vi var mere end mætte efter denne dejlige danske frokost.

Tak, reipur1
Anmeldt 4. februar 2018

Besøgte stedet 28/1-18. Bære tydelig præg af man ikke ønsker faste kunder , men lever af turister som kun kommer en gang.

Tak, anonynHerning
Anmeldt 23. januar 2018 fra mobile enheder

Dette sted er alt hvad man forventer - ternede duge og klassiske, danske favoritretter. Fik en dejlig schnitzel med det hele til. Ølkortet var der dog ikke helt styr på, flere var udsolgt og én øl på kortet var 'en fejl', da det var en anden øl fra samme bryggeri de havde.

Tak, Andreas S
Anmeldt 4. januar 2018

Fik en skøn frokost med alt hvad dertil hører samt en spændende kryddersnaps og en specialøl. Det var lige i øjet.

Tak, Ptebina

Rejsende, der kiggede på Frk. Barners Kaelder, kiggede også på

Har du været i Frk. Barners Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!