“Lige som et traditionelt frokoststed skal være”
Anmeldelse af Frk. Barners Kaelder

Frk. Barners Kaelder
Køkkener: Europæisk, Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 4. januar 2018

Fik en skøn frokost med alt hvad dertil hører samt en spændende kryddersnaps og en specialøl. Det var lige i øjet.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Ptebina

Anmeldt 11. december 2017 fra mobile enheder

Mit andet besøg i Frk. Barners Kælder, og jeg blev ikke skuffet.
God og rustik mad i rigelige mængder.
Jeg kommer igen, helt sikkert.

Dato for besøg: december 2017
Tak, Inspiration75466
Anmeldt 6. december 2017

Restauranten var fyldt men underbemandet. Lange ventetider. Maden var fin, men betjeningen meget langsomt.
Efter frokosten kunne vi ikke få kaffe (kl 16) fordi der skulle dækkes op til aften.
Det var en dårlig oplevelse

Dato for besøg: november 2017
1  Tak, 903josh
Anmeldt 17. november 2017

Et kanon sted, hyggeligt fin betjening og maden er bare super.
Stedet har også en fin historie om Fru Barner som havde et hjem for kvinder i dette hus.
Stor hilsen
Anders og fruen

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, AndersR814
Anmeldt 14. november 2017

Rigtig god Dansk mad, i en hyggelig atmosfære - og hvor betjeningen er på dansk, det er efterhånden et særsyn i København. Jeg fik kalveskank, og den smagte rigtig godt.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Larsallerod

Rejsende, der kiggede på Frk. Barners Kaelder, kiggede også på

Har du været i Frk. Barners Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!