“Søgte dansk mad”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Maden var lækker. Jeg fik en wienersnitzel. Kæresten fik en rødspætte. Begge retter var flot anlagt, og smagte på den gode gamle klassiske måde som man forventer. Betjeningen var høflig og hurtig med til at komme med mad og drikke. Desserten var lidt kedelig. Fik en pandekage med is.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Basballe

Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Vi fik en dejlig smørstegt wienerschnitzel med brasede kartofler og ærter. Smagte fantastisk. Husk at bestille bord udendørs ved godt vejr.
God og venlig betjening.

Tak, OleMogensen
Anmeldt 27. juni 2016

Vi besøgte stedet med vores gode hollandske venner gennem mange år og for at vise dem hvordan 'rigtig' dansk mad ser ud og ikke mindst hvordan det smager valgte vi Frk. Barners Kælder. Maden og betjeningen var i top - kan næsten ikke gøres bedre.
Et stort plus er, at fisken er lavet på en pande og ikke i en oliegryde.

Tak, Jan T
Anmeldt 27. juni 2016

Kvalitet af frokost fin, men uoplagt og ikke specielt opmærksom betjening. Lidt synd når nu maden fungerer

Tak, Jan A
Anmeldt 15. juni 2016 fra mobile enheder

Super fint, smagte herligt. dog kunne man godt have brugt at større stykke rugbrød.
Men ellers var alt super fint......

Tak, Josephine Frost... J

Rejsende, der kiggede på Frk. Barners Kaelder, kiggede også på

Har du været i Frk. Barners Kaelder? Fortæl om dine oplevelser!