“Fantastisk!”

nr. 1 af 84 Dessert i København
Køkkener: Dansk, Supper
Spisemuligheder: Morgenmad, Takeaway
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Beskrivelse: Vi er et lille hyggeligt frokoststed på indre vesterbro. Få siddepladser indenfor, men alle vores sandwich, supper og salater kan fåes til at tage med. Prøv også vores økologiske kaffe fra bunden af Himalaya.
Anmeldt 10. august 2020

Mit favorit sted i København! Utrolig gode kanelsnegle og en hyggelig cafe (:
Morten og Claus er meget imødekommende og venlige - kan stærkt anbefales til alle.

My favourite place in Copenhagen. Very tastefull cinnamon buns and coffee. I can strongly recommend visiting Morten and Claus (:

Tak, allannielsenh

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt lille cafe Dejlige supper sandwich og læskedrikke En cafe der ren og pæn Super service Der kræses om gæster

Tak, Michaellykke
Anmeldt 6. marts 2020 fra mobile enheder

Dejlig, velsmagende sandwich og virkelig hyggelig betjening. Fik en sludder med værten om løst og fast

Dato for besøg: maj 2019
Tak, soesspahn
MortenGram, Ejer hos Grams Lækkerier, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2020

Tak for besøget og den pæne anmeldelse Vi nyder at tale med kunderne hvis der er tid
God weekend!
Mvh Morten & Claus

Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Småt, men godt!
Meget lidt plads, men service og varer er i orden.
Man er afhængig af, at gæsterne kan overholde deres eget lille område, hvad angår høj tale for plads er der ikke meget af.
Men når dét er nævnt, så er stedet meget hyggeligt og fyldt med atmosfære

Tak, ThomasBrakvand
MortenGram, Ejer hos Grams Lækkerier, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2020

Tak for din anmeldelse Thomas. Ja desværre begrænset plads indendøre. Glad for du kom forbi alligevel og vi kunne byde på lidt mad.

Anmeldt 14. december 2019 fra mobile enheder

Fantastisk venligt værtspar
Hjemmelavet mad der smager
Tjek selv stedet vil vi anbefale

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, 990lenes
MortenGram, Ejer hos Grams Lækkerier, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2019

Tak for de pæne ord og for besøget idag. Håber i nåede bussen. Mvh Morten & Claus

Rejsende, der kiggede på Grams Lækkerier, kiggede også på

Har du været i Grams Lækkerier? Fortæl om dine oplevelser!