“Bedste sandwich in Town”
Anmeldelse af Grams Lækkerier

Grams Lækkerier
Køkkener: Dansk, Supper
Spisemuligheder: Morgenmad, Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Vi er et lille hyggeligt frokoststed på indre vesterbro. Få siddepladser indenfor, men alle vores sandwich, supper og salater kan fåes til at tage med. Prøv også vores økologiske kaffe fra bunden af Himalaya.
Anmeldt 19. august 2018 fra mobile enheder

Bedste sandwich i København. Altid frisk salat og frisksmurt med det samme.
Har ikke ord for hvor dejligt dette lille smørhul er.
Deres hjemmelavede suppe er også et kapitel for sig selv. Prøv det. Du fortryder det ikke.

3  Tak, Jeanette S

Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Lille og hyggeligt sted. Bestilling i baren. Skal vi betale inden? Nej, det kan I gøre senere.
Maden kom hurtigt, frisklavet. “Det er nemmest at spise med fingrene, vil I have lidt sprit til hænderne?” Så hiver han en flaske op og vi får frisket klør 5 op.
Maden smagte rigtig godt og kr65 for en super frisk club sandwich er bestemt ok

Tak, Monknica
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig mættende mad, blandt godt udvalg, lavet af friske råvarer og ikke mindst virkelig god betjening.

1  Tak, Therese B
Anmeldt 10. juli 2018

Stedet er berømte for deres sandwiches, og det med rette. Stabilt rigtigt højt niveau og kvalitet til fornuftige priser.

Prøv stedets andre tilbud, og I vil finde samme højre kvalitet i de spændende retter.

Stedets intimitet og atmosfære overgår langt de større og mere fortravlede steder på f.eks. Hovedbanen

Betjeningen og nærværet ligger helt i topklasse.

Tak, 3974HJH
Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Vanvittig gode sandwich med mindst ligeså god betjening! Kan kun anbefale Grams drengenes lækkerier!

Tak, Alexander B

Rejsende, der kiggede på Grams Lækkerier, kiggede også på

Har du været i Grams Lækkerier? Fortæl om dine oplevelser!