“Super lækkert”

Grams Lækkerier
Køkkener: Dansk, Supper
Spisemuligheder: Morgenmad, Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Vi er et lille hyggeligt frokoststed på indre vesterbro. Få siddepladser indenfor, men alle vores sandwich, supper og salater kan fåes til at tage med. Prøv også vores økologiske kaffe fra bunden af Himalaya.
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig mættende mad, blandt godt udvalg, lavet af friske råvarer og ikke mindst virkelig god betjening.

1  Tak, Therese B

Anmeldt 10. juli 2018

Stedet er berømte for deres sandwiches, og det med rette. Stabilt rigtigt højt niveau og kvalitet til fornuftige priser.

Prøv stedets andre tilbud, og I vil finde samme højre kvalitet i de spændende retter.

Stedets intimitet og atmosfære overgår langt de større og mere fortravlede steder på f.eks. Hovedbanen

Betjeningen og nærværet ligger helt i topklasse.

Tak, 3974HJH
Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Vanvittig gode sandwich med mindst ligeså god betjening! Kan kun anbefale Grams drengenes lækkerier!

Tak, Alexander B
Anmeldt 20. marts 2018 fra mobile enheder

Stadig meget lækkert til en fornuftig penge. Jeg må igen gi 5 flotte huer, til de to drenge. Go vind fremover.

Tak, Kristian70
Anmeldt 28. februar 2018

En helt igennem fantastisk oplevelse! Et MEGET lille, hyggeligt og fantastisk sted.

Fik en kylling sandwich og en suppe, begge dele var rigtigt gode, og til en fornuftig pris!

Vi var på vej til Rag'n Bone man koncert, og da de fandt ud af det, kom der straks "Human" på anlægget! det er da super personlig betjening!

1  Tak, Jesper H

Rejsende, der kiggede på Grams Lækkerier, kiggede også på

Har du været i Grams Lækkerier? Fortæl om dine oplevelser!