“En af byens bedste sandwich!”
Anmeldelse af Grams Lækkerier

Grams Lækkerier
Køkkener: Dansk, Supper
Spisemuligheder: Morgenmad, Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Vi er et lille hyggeligt frokoststed på indre vesterbro. Få siddepladser indenfor, men alle vores sandwich, supper og salater kan fåes til at tage med. Prøv også vores økologiske kaffe fra bunden af Himalaya.
Anmeldt 20. juni 2018 fra mobile enheder

Vanvittig gode sandwich med mindst ligeså god betjening! Kan kun anbefale Grams drengenes lækkerier!

Tak, Alexander B

Anmeldt 20. marts 2018 fra mobile enheder

Stadig meget lækkert til en fornuftig penge. Jeg må igen gi 5 flotte huer, til de to drenge. Go vind fremover.

Tak, Kristian70
Anmeldt 28. februar 2018

En helt igennem fantastisk oplevelse! Et MEGET lille, hyggeligt og fantastisk sted.

Fik en kylling sandwich og en suppe, begge dele var rigtigt gode, og til en fornuftig pris!

Vi var på vej til Rag'n Bone man koncert, og da de fandt ud af det, kom der straks "Human" på anlægget! det er da super personlig betjening!

1  Tak, Jesper H
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækre sandwich (og smoothies) og fantastisk service, det bliver ikke min sidste gang på Grams lækkerier.

1  Tak, Agnete B
Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Jeg spiste på Grams Lækkerier efter en lang togtur. Alt på menukortet lød tillokkende, men valget faldt på en pastasalat til mig og en sandwich med serrano og mozzarella til min partner. Begge dele kom med brød tilsat aktivt kul, hvilket gav maden et twist, men mest på den visuelle side. Maden kom hurtigt og betjeningen var god. Fint lille sted og rigtig god til en hurtig frokost. Mange af gæsterne hentede måden som take-away.

2  Tak, Josephinenb

Rejsende, der kiggede på Grams Lækkerier, kiggede også på

Har du været i Grams Lækkerier? Fortæl om dine oplevelser!