“Super mad og service”

Grams Lækkerier
Køkkener: Dansk, Supper
Spisemuligheder: Morgenmad, Takeaway
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Vi er et lille hyggeligt frokoststed på indre vesterbro. Få siddepladser indenfor, men alle vores sandwich, supper og salater kan fåes til at tage med. Prøv også vores økologiske kaffe fra bunden af Himalaya.
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækre sandwich (og smoothies) og fantastisk service, det bliver ikke min sidste gang på Grams lækkerier.

1  Tak, Agnete B

Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

Jeg spiste på Grams Lækkerier efter en lang togtur. Alt på menukortet lød tillokkende, men valget faldt på en pastasalat til mig og en sandwich med serrano og mozzarella til min partner. Begge dele kom med brød tilsat aktivt kul, hvilket gav maden et twist, men mest på den visuelle side. Maden kom hurtigt og betjeningen var god. Fint lille sted og rigtig god til en hurtig frokost. Mange af gæsterne hentede måden som take-away.

2  Tak, Josephinenb
Anmeldt 21. november 2017 fra mobile enheder

Måtte overkomme mætheden, da vi var nødsaget til at spise en ekstra sandwich! Københavns bedste sandwich hands down!!!

Tak, Jack H
Anmeldt 7. november 2017

EN fantastisk service,:-) meget hyggelig, og søde personale.
Kvalitets varer :-) jeg har snart smagt, hele menukortet :-)
De laver maden helt fra hjertet, det kan man smage i maden.

Tak, Husniye M
Anmeldt 7. november 2017

Lækker mad, lidt ud over det sædvanlige. Friske grøntsager, hjemmelavet pålæg. Super god betjening og virker lidt som hjemlig hygge.

Tak, AinoA42

Rejsende, der kiggede på Grams Lækkerier, kiggede også på

Har du været i Grams Lækkerier? Fortæl om dine oplevelser!