“Absolut et besøg værd”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 6. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt frisksmurt smørrebrød der ikke er overpyntet men serveret smukt og indbydende. Hyggelig betjening. Absolut et besøg værd hvis det er det gode smørrebrød man er i byen efter. Velskænket øl og snaps. Alt var lige efter bogen

Tak, bethoggert
s_rens845, Direktør hos Cafe Sorgenfri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. september 2020

Hej bethoggert.

Mange tak for den flotte anmeldelse. Det varmer altid, når vores gæster tager sig tid til, at skrive om deres besøg på Cafe Sorgenfri.

Anmeldt 29. november 2019

Super fin julestemning god stemning ved personalet. Lækker mad til prisen. Dejlig duft af hjemmelavet mad

Dato for besøg: november 2019
Tak, 654henriettes
s_rens845, Chef  hos Cafe Sorgenfri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. november 2019

Hej Henriette.

1000 tak fordi, du gav dig tid til, at skrive om dit besøg her på Cafe Sorgenfri.
Det gør os altid så glade.

At du så oven i købet kan lide vores mad, vores personale og vores julestemning, det er bare prikken over i'et.

Anmeldt 22. november 2019 fra mobile enheder

Alt smagte himmelsk og var hjemmelavet fra bunden. Og meget venlig og opmærksom betjening. Kan anbefales på det varmeste

Dato for besøg: november 2019
Tak, Kabdenmark
s_rens845, Chef  hos Cafe Sorgenfri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. november 2019

Hej Kabdenmark.

Det er så dejligt, at vores gæster nyder deres besøg på Cafe Sorgenfri, og endnu dejligere, at de samme gæster tager sig tid til, at skrive en anmeldelse af deres besøg.

Anmeldt 29. september 2019

Vi havde inviteret vore svenske naboer til Dragør.

Havnerundfart og spadseretur i Middelalderbyen
i København.

Blev inviteret på frokost, valgte Café Sorgenfri,
har været der mange gange, ægte dansk veltillavet mad
og hyggeligt lokale.

Som sædvanligt kontant betjening.

Et sted vi vender tilbage til.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Steen O
s_rens845, Chef  hos Cafe Sorgenfri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. september 2019

Hej Steen.

Dejligt at i valgte Cafe Sorgenfri. Vi sætter stor pris på, at vores gæster vælger, at bruge tid på at anmelde deres deres besøg hos os.
At i satte pris på vores "flagskib" flæskesteg og vores "kontante" betjening er kun dejligt.
Vi håber at se dig igen snart.

VH Cafe Sorgenfri

Anmeldt 9. august 2019

En rigtig hyggelig atmosfære, frisk og opmærksomt personale og ikke mindst Rigtig god mad. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, kklmaersk
s_rens845, Chef  hos Cafe Sorgenfri, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2019

Hej kklmaersk.
Mange tak fordi, at du gav dig tid til, at skrive om dit besøg på Cafe Sorgenfri.
Vi bliver altid så glade, når vores gæster har haft en god oplevelse. Det betyder alverden for os.
Vi glæder os til, at se dig igen.

Rejsende, der kiggede på Cafe Sorgenfri, kiggede også på

Har du været i Cafe Sorgenfri? Fortæl om dine oplevelser!