“Tilbage på Kronborg i juni”
Anmeldelse af Restaurant Kronborg

Restaurant Kronborg
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Restaurant Kronborg drejer sig om hygge og hjemmelavet mad baseret på gode råvarer. Det er vores mål at servere klassisk dansk frokost (smørrebrød), der smager godt og ligger behageligt i maven, drikkevarer af høj kvalitet og kaffe brygget med omhu. Alt sammen i hyggelige lokaler, hvor gæsterne føler sig velkomne og har det rart. Kort sagt: Et sted, hvor vi gerne selv ville være gæster, når vi holder fri …
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Tilbage på Kronborg i juni 2020 efter ca. 14 års fravær (flyttede væk fra byen osv.).

Sad ved bord 7. Pæn modtagelse. Frisk, humoristisk, opmærksom og venlig tjener.

Veltilberedt mad. 2 gange pandesteg fiskefillet med håndpillede rejer og 2 gange rørt tatar. Og lidt ost til “dessert”. Øl og (husets egen) Krondild akvavit.

Nye ejere i 2011, som vi forstod det. Kendte de tidligere ejere (Fam. Marguart) særdeles godt.

Stedet ligner sig selv mht indretning. Det er så også det. I dag er lyddæmpningen mv. bedre end tidligere. Men det vigtigste er nu maden, som er i anden (markant bedre) liga end tidligere.

Så mange tak fra os. Vi vender tilbage snarest muligt.

god mad

Dato for besøg: juni 2020
Tak, mikaelghansen
Claes_Pete, Owner hos Restaurant Kronborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2020

Kære Mikael,
Velkommen tilbage - og tak fordi du tager dig tid til at anmelde din frokost hos os.
Vi er glade for at høre, at du kunne lide vores traditionelle danske smørrebrød (og snapsen ;-)) - og særligt for, at du bemærker de små detaljer som den forbedrede akustik!
Vi glæder os til at byde dig/jer velkommen ved en anden lejlighed.

Anmeldt 1. februar 2020

Vi havde bestilt bord i god tid, men trods det blev vi placeret tæt ved køkkenet og dørene til toilettet. Alle tjenere skulle gå sidelæns forbi vores bord og et andet for at komme ud til køkkenet. Et andet par var placeret direkte op af døren til dametoilettet - uforskammet.
Vi er ældre mennesker og blev helt sikkert placeret, hvor vi gjorde på grund af dette med tanken "de køber ikke så meget". Pudsigt nok var parret direkte ved toiletdøren også på vores alder.
Jeg vil påstå, at vi og de blev udsat for aldersdiskrimination, men dette vil helt sikkert blive tilbagevist.
Maden var udmærket - men - men.

Dato for besøg: februar 2020
2  Tak, sandyhook13
Claes_Pete, Owner hos Restaurant Kronborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. februar 2020

Kære Børge,
Jeg beklager, at du ikke var tilfreds med din placering i restauranten. Bemærk venligst, at det bord, I var placeret ved (såvidt jeg forstår fra din beskrivelse), er et af vores mest populære borde, og gæster beder ofte specielt om dette bord, da de her sidder lidt for sig selv, og det er vores eneste 2-personers-bord ved et vindue. Vi lægger typisk vores bordplan, før gæsterne ankommer, hvorfor det ville være umuligt for os at diskriminere på den måde, som du beskylder os for.
Jeg er ked af, at din oplevelse hos os ikke levede op til dine forventninger og ønsker dig mange gode restaurantoplevelser i fremtiden.
Med venlig hilsen
Claes Petersen på vegne af Restaurant Kronborg

Anmeldt 1. februar 2020 fra mobile enheder

Dansk smørrebrød i hyggelig gammel kælderrestaurant . Bordene står tæt, men det er lidt af hyggen ved stedet. Fin opmærksom og hurtig servering af smørrebrød til rimelige priser.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Birte L

Kære Birte,
Tak, fordi du tog dig tid til at anmelde din frokostoplevelse hos os.
Vi er glade for at se, at du kunne lide vores traditionelle danske smørrebrød, servicen og den hyggelige stemning. Det ville glæde os at få lov til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt 13. januar 2020

5 veninder til frokost. Vi fik forskelligt smørrebrød, og alle var yderst tilfredse. Veltilberedt, friskt, gode råvarer alle var tilfredse. God stemning og fin service. Kan anbefales!
Eneste lillebitte minus, vi måtte vente længe på regningen.

Tak, Rejselysten0909
Claes_Pete, Owner hos Restaurant Kronborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. januar 2020

Kære Rejselysten0909,
Tak, fordi du tager dig tid til at anmelde din frokostoplevelse hos os.
Vi er glade for at læse, at I nød både vores traditionelle danske smørrebrød, stemningen og betjeningen.
Vi prøver at være lidt hurtigere med regningen, hvis I vælger at besøge os ved en anden lejlighed ;-))

Anmeldt 13. december 2019 fra mobile enheder

Julefrokost fået ikke bedre end her på Restaurant Kronborg. Små mundrette stykker og mulighed for at få mere, hvis man ønsker det. Stemningen er i top og betjening ditto. Vor tjener Kat leverede en ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ serviceoplevelse, og alt mad og drikke blev leveret med et smil og en “can do” attitude. Eneste klagepunkt er måske, at man bliver så rigelig mæt af al den dejlige mad. Så en stor tak til Kat & Co - vi må snart tilbage

Dato for besøg: december 2019
Tak, Bendixen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kronborg, kiggede også på

Har du været i Restaurant Kronborg? Fortæl om dine oplevelser!