“Danmarks bedste pølsevogn”
Anmeldelse af Harrys Place

Harrys Place
Anmeldt 5. juli 2016

Der er intet sted som Harry's Place, jeg var der første gang i starten af 80'erne og bor desværre langt væk nu. Men ved enhver given lejlighed går jeg derind og køber Børge, frikadellesandwich og en Cocio....
Det smager skønt

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Klaus B

Anmeldt 27. marts 2016 fra mobile enheder

Harry havde parkeret en pølsevogn ved et arrangement i Stenløse det var mit første møde med "Børge" og hvilken smagsoplevelse den kan slet ikke roses nok

Dato for besøg: marts 2016
Tak, FinnK683
Anmeldt 28. januar 2016 fra mobile enheder

Tog derhen i en pause på arbejdet og snuppede deres frikadellesandwich og nød den i en solstråle udenfor. Så kan man bare ikke andet end at smile. Det bringer lidt nostalgi imellem alle kebabrestauranterne i området.

Dato for besøg: januar 2016
2  Tak, Marc V
Anmeldt 7. december 2015

Deres "Børge" er intet mindre end fantastisk. En kæmpe fornøjelse at fransk hotdog ikke findes på menuen.

Dato for besøg: november 2015
Tak, dk074
Anmeldt 13. oktober 2015

Der er intet sprog i verden der kan beskrive hvor godt Harry's Place er.
Medbring sund appetit og prøv minimum Børgen og frikadellesandwichen.

Skal opleves!

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Christian S

Rejsende, der kiggede på Harrys Place, kiggede også på

Har du været i Harrys Place? Fortæl om dine oplevelser!