“Deliscious & very special”
Anmeldelse af The Ricemarket

The Ricemarket
Køkkener: Asiatisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 18. december 2022 fra mobile enheder

Fantastisk valg! Vi spiste 4 veninder i en af sengene konstant måtte vi forbavses over de lækre smagsoplevelser.
Vi fik lækre cocktails til maden.
Mums!

Dato for besøg: december 2022
Tak, AnnabellaA2

Anmeldt 21. november 2022 fra mobile enheder

Middelmådig mad, dårlig service og generelt bare små nusset overalt.
Deres “senge borde” var fyldt med store pletter og der var generelt en frygtelig stank af afløb, som løb jævnligt igennem lokalet.

Dato for besøg: november 2022
Tak, Traveler38525082867
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Dette er én af mine toprestauranter i København. Der serveres virkelig gode thai retter og betjeningen er altid sød og venlig. Første gang, man besøger stedet, bør man bede om at sidde i "boksen", som er på madrasser med mulighed for at trække et gardin for. Anbefales ikke med dårlige ben! Der er masser af almindelige borde også.

2  Tak, KrissyWade
Anmeldt 14. juli 2021 fra mobile enheder

Dette sted er bare fantastisk. Vi kommer her igen og igen og igen og det er selvom vi altid prøver nye ting. Men vi vender altid tilbage. Det er fantastisk mad og fantastisk betjening. Til alle : prøv det men lad være med at give mig skylden hvis du bliver afhængig af det

Dato for besøg: juni 2021
2  Tak, Morten P
Anmeldt 24. oktober 2020

Vi var i dag på The Ricemarket efter en hyggelig strøgtur mig og fruen og WOW!! hvor har jeg ikke fortrudt vores valg.
Det første der mødte os var en charmerende restaurant og venligt personale. Efter et kig på deres menukort blev vi enige om at prøve deres 7 retters menu hvor man kommer godt igennem det asiatiske køkken.
Maden var en smags eksplosion og kommer i dit tempo og selvom retterne er små så går du ikke der fra sulten.
Vi kommer helt sikkert igen med resten af familien.

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, PeterChrSkovgaard

Rejsende, der kiggede på The Ricemarket, kiggede også på

Har du været i The Ricemarket? Fortæl om dine oplevelser!