“Fin frokost”

Køkkener: Asiatisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 26. januar 2020

The Ricemarket er noget så sært som en restaurant der ikke snyder folk, selvom den ligger på Kultorvet.
Lækre store portion af velsmagende asiatisk mad.

Tak, Jeppes550

Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Crispy pork et vel asiatisk synonym for flæskesteg?
Det smagte godt. Portionerne gode og med mange grøntsager.
Høflig betjening i hyggelige, men tætte, omgivelser.
Andre gæster har bemærket, at her er "nusset" - det er korrekt, men maden er god.

Tak, LoveTravel818599
Anmeldt 15. november 2019 fra mobile enheder

Jeg bestilte stegte nudler med rejer, som takeaway. Det har jeg gjort 3 gange før og været meget tilfreds. Denne gang bestod 98% af retten udelukkende af nudler - næsten ingen grøntsager eller andet. Det er ret nærigt af en ret til 105kr.

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, 559josefinet
Anmeldt 23. september 2019

Og det var et godt valg. God service, god mad. Vinen var såmænd også ok - men måske skal man bare holde sig til øl når man spiser asiatisk mad. Dejligt koldt vand blev serveret med passende mellemrum. Men... der er meget nusset. Det værste var nok den enorme mængde støv der var på lofts lamperne. Jeg er bare så taknemmelig for jeg ikke kom til at skubbe til en af dem, det ville have været en katastrofe. Men helt generelt er stedet forsømt. Da jeg var der var der heldigvis ikke så mange gæster, for der er ikke meget plads mellem bordene. Havde der været bare halvt fyldt, ville det have været en trang oplevelse. Min anbefaling: hold en dag lukket og se at få gjort ordentligt rent. Det er ikke fair at så god mad serveres i så triste omgivelser

Dato for besøg: september 2019
Tak, jette_bennetzen
Anmeldt 9. september 2019

Fik Ricemarket menuen, hvor de 3 ud af 8 retter var enten gummiaftige, smagsløs eller smagte grimt. Øv øv.

Dato for besøg: september 2019
Tak, CNisse

Rejsende, der kiggede på The Ricemarket, kiggede også på

Har du været i The Ricemarket? Fortæl om dine oplevelser!