“Ikke corona hensyn”

Reservér bord
tor. 26/11
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Cafe med dansk mad, brunch, frokost og aftensmad...
Anmeldt 2. september 2020 fra mobile enheder

Tager ikke afstandskrav ift corona alvorligt. Vi var 14 personer - sad helt tæt, og på vores kommentar til mgl plads, fik vi at vide at man må jo være 500 samlet ét sted - man behøver ikke længere holde afstand! Ej ansvarligt nok. Maden var fin.

Dato for besøg: september 2020
Tak, HanneHoeck
juliaR4735, Direktør hos Restaurant Komplet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. september 2020

Dette er en meget grov påstand vi overhålder en ver regel . vi må have 28 gæster men vælger kun at have 26 . I hade ver sin plads og mere en 1 meter til det næste bord det er den eneste regel vi har som restaurant ud over håndsprit . I var 14 gæster i 1 lokale på 32 kvm, og nej der skal ikke være 1 meter mellem ver gæst . Det er mere skræmene at i vælger at blive selv om i tror reglerne ikke overholdes . Lad vær med at digte dine egne regler vi bliver konstant kontroleret og bøderne er ikke små.
I øvrigt var det den første gæst dame fra jeres selskab som bed tjener at sætte borderne sammen. Spørg hende om det.

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Fin lille restaurant på Store Kongens Gade til yderst rimelige priser for deres lækre mad. Jeg fik carpaccio og grill and surf bøf. Begge dele virkelig veltilberedt. Tjeneren var også sød og meget imødekommende. Hvis man vil sidde ude er det på fortovet, også er der lidt larm fra vejen, men jo også lidt liv at følge med i under måltidet.

Tak, Gunhildbrynning
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bruger ofte Tripadvisor til at finde ikke mainstream spisesteder. Denne gang blev vi heller ikke skuffet.
Et spisested med god kvalitet og en sublim service som klart kan anbefales.

Tak, Torben K
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted, skøn mad, god service og absolut et sted der er værd at komme igen!
Absolut god service

Tak, vibekebagge
juliaR4735, Direktør hos Restaurant Komplet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. juli 2020

Tusind tak kære gæster♥️

Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad. Meget fair priser trods lokaliteten... Vild god service af ejerne selv. Mere autentisk sted finder du ikke. Her er stamgæst stemning midt i hjertet af København... som ellers kun ses i provinsen... maden er helt i top... frisk og lækre råvarer... kvalitet hele vejen igennem... og der kræses om alt.. kommer helt sikkert igen ❤

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Sommerviola

Rejsende, der kiggede på Restaurant Komplet, kiggede også på

Har du været i Restaurant Komplet? Fortæl om dine oplevelser!