124 US$
Hotels.com119 US$
Travelocity119 US$
Algotels137 US$
Anmeldt d. 13. januar 2020

Overraskende lækkert ! Boede på et enkeltværelse med lille køkkenniche, god seng osv
Masser af gratis p-plads men en super beliggenhed tæt på metro og til en god pris ...
Lovlig lille håndvask/bad.. men rent og pænt

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste alene
2  Tak, Metinah
Anmeldt d. 14. december 2019 fra mobile enheder

Hotellet er placeret 150 m fra Metro Øresund. Der er gode parkeringsforhold ved hotellet.
Receptionen er hurtig, venlig og smilende.
Værelset er lille, men pænt og rent. Der er gode kogemuligheder ned gryde, pande og bestik samt køleskab og fint lille bad.
Og prisen er meget rimelig. Absolut værd at besøge.

Dato for ophold: december 2019
2  Tak, 451dann
Anmeldt d. 18. november 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt og god atmosfære; valuta for pengene og meget praktisk og god beliggenhed. Rigtig god morgenmad og dejligt at man også selv kan kave mad på værelset. Servicen i reseption meget god og venlig.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, gissurp
Anmeldt d. 27. oktober 2019

Dejligt hotel, smart og rå i stilen, ligger super godt til metroen 3 min gang ,og under 10 min til midt Kbh .
Hyggelige funktionelle værelser, rent og pænt, god mad i bistroen, morgenmaden også rigtig god, med et fint blandet udvalg. lækker tagterrasse .Hyggelig rå atmosfære.
Vi var meget tilfredse, og vil helt sikkert bruge det igen en anden gang.

Dato for ophold: oktober 2019
2  Tak, tinaegelundn2015
Anmeldt d. 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Fint sted. Værelserne er lidt små (havde værelse med enkelt seng), og man skal næsten bakke ind på badeværelset. Det giver en ekstra stjerne at der er et lille komfur og køleskab, så man kan lave mad "inde".
Forsøget på at give værelset et lidt råt look, gør at der kan virke snavset, selv når det ikke er det.
Tæt på Metro så man hurtigt kan være inde i byen.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger