Ni'mat Massage & Spa, Hotel Kong Arthur

LenaAlquist
Hørsholm, Danmark
fra mobile enheder
Massage

Super skøn og dybdegående massage :) Gik derfra afslappet. Kommer helt sikket tilbage! Ren godhed!!!

Harreby

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
Kanaltur i København
492 anmeldelser
fra 25,87 $
fra 21,02 $
Anmeldt d. 14. april 2020

Vi fik kun indløst halvdelen af vores spa oplevelse, da spaen lukkede efter massagen. Både på selve dagen gjorde vi indsigelse og har ligeledes efterfølgende rettet henvendelse til Nimat og aldrig fået svar. Dårlig service.

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, horsedam
Anmeldt d. 24. februar 2020 fra mobile enheder

Bedste spa jeg nogensinde har været på. Totalt professionelle og dygtige med stort hjerte. Behandlinger er i topklasse. Og så venlige og tilmødekommende personale. Omgivelserne er også så dejligt afslappende.

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, LenaAlquist
Anmeldt d. 15. februar 2020

Super skøn og dybdegående massage :)
Gik derfra afslappet.
Kommer helt sikket tilbage!
Ren godhed!!!

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Harreby
Anmeldt d. 15. februar 2020

Vi var en lille familie på 6 personer og alle nød den super gode service, høflige betjening og omgivelserne i SPA området.
Vi fik alle en ½ times massage og uden undtagelse var alle yderst tilfredse. De 6 massører skal roses meget for at give den individuelle og personlige massage til os og vi gik alle 6 derfra i god og afslappet humør.

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, jensN1669LX
Anmeldt d. 28. november 2019

Jeg havde booket en ansigtsbehandling. og Det var KATE som behandlede mig. forinden var jeg i SPA OG SAUNA. Det er den bedste ansigtsbehandling jeg nogensinde har fået. Dygtige, søde Kate. og jeg var også i SPA og sauna inden ansigtsbehandlingen. Jeg kommer helt sikkert igen. Fantastisk sted.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Charlotte A