“Første og sidste gang.”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 5. maj 2022

Super hyggelige omgivelser i Tivoli, rigtig ærgerligt at maden var så dårlig. Fisken overtilberedt, dårlig sammensat af råvarer. Persille sovsen var ikke en sovs men fyldende væske vil faktisk ikke engang kalde det en sauce. Tjeneren spurgte om vi ville have regningen lige så snart vi havde lagt bestikket, selvom vi stadig manglede at drikke halvdelen af vores vin.

Kom nu lidt.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, AndreasRatzke

Anmeldt 26. april 2022 fra mobile enheder

En tør helleflynde og en wienersnitzel som var våd og olieret, serveret sammen med 2 burgere der havde en tør bolle uden dressing - vi troede coleslaw var en hjemmerørt remo da den var så våd.
En ting er sikkert, kokken ved ikke hvad at være kok betyder.
Ligeglad og uduelig servering af mad.
Ud over maden fik vi skiftet vores øl 2 gange da den var flad og ligegyldig. Efter tredje øl gad jeg ikke kalde mere.
Må dog sige at tjenere/seateren/hosten prøvede og var sød og forståelig dog blev han irriteret da jeg sagde anden servering var lige så dårlig som første.
Skuffende oplevelse ift. hvad færgekroen ku engang.

Tak, JonathanCstravels
Anmeldt 15. april 2022

Jeg kan godt se at jeg skulle have tjekket her først, inden jeg havde bestilt plads til min 50 års fødselsdag på Færgekrogen i Tivoli, det er klart min egen fejl.

Jeg havde bestilt til 16 personer kl. 19 d. 8. april som var min fødselsdag og som var Tivolis første åbningsdag. Bestillinger over 8 personer skal foregå pr. E-mail og jeg havde flere gode skriv sammen med Danni Frederiksen.

Vi var alle på plads på dagen kl. 19, men der går alligevel 15-20 min før de kommer efter bestilling på drikkevare. Maden var bestilt på forhånd, skriftligt, på E-mail men klokken bliver 20:08 før maden bliver sat på bordet.

Maden var for mange direkte kold, altså ikke sådan lun men KOLD, som om den havde stået 20 minutter og ventede. To af mine gæster valgte at sende deres kolde Wienerschnitzel retur, fik rimeligt hurtigt noget nyt retur som så til gengæld var sejt.

Som sagt var der blevet bestilt på forhånd pr. e-mail og bestillingen var blevet godkendt – alligevel så bliver der leveret forkert til flere af mine gæster.

Jeg tror dog næsten det værste var, at da en af mine gæster spørg tjeneren hvordan hun syntes mad ser ud, svare hun: ”Det ser da ikke så appetitligt ud”, vender sig om og går sin vej !!!

Hvad jeg lige kan se, så er Færgekrogen vist den dyreste restaurant i Tivoli, så denne oplevelse er helt uacceptabel.

Denne oplevelse koste mig så kr. 5394,-

Jeg har nedskrevet hele vores oplevelse til Færgekroen på 1½ side – dette har Færgekrogen her en uge efter ikke valgt at svare på.

Eneste grund til at Færgekroen får 2 cirkler er at flere af mine gæster fortalte at deres øl smagte virkelige godt og at en sagde at hun havde fået en virkelig god Grillet oksemørbrad.

Tak, msmullerDK
Anmeldt 14. april 2022 fra mobile enheder

Virkelig tam oplevelse. Bestilte smørrebrød, fik det billigeste discount rugbrød, smagsløst pålæg, til for høje priser. Bestilte også en portion pomfritter, fik den mindste portion nogensinde (9 pomfritter) med mayo, 45kr.
Måtte sende mørbradbøf tilbage, da jeg havde bedt om gennemstegt, og den var rød, tog ca. 20 min. før de så kom retur med den, min veninde var der færdig med at spise.
604,- for frokost, slet ikke det værd.
(3x smørrebrød, 9 pomfritter, 2 vand og et glas vin)
Sød tjener, men alt for langsom service.
Kommer ikke igen.

Tak, Karin S
Anmeldt 13. april 2022 fra mobile enheder

Det er det ringeste smørrebrød, jeg nogensinde har smagt, de glemte halvdelen af tilbehøret på vores roastbeef mad, rugbrødet skulle være lækkert friskbagt økologisk, det var det tørreste rugbrød jeg længe har smagt minder om det man kan købe i udlandet hvor det er vakuumpakket

Tak, Anja W

Rejsende, der kiggede på Faergekroen Bryghus, kiggede også på

Har du været i Faergekroen Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!