“Middelmådig mad, uopmærksom betjening”
Anmeldelse af Trattoria FIAT

Trattoria FIAT
Reservér bord
Bookatable
Køkkener: Italiensk, Café
Velegnet til: Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: VINBAR OG TRATTORIA Fondazione Italiana Alimentari Totale betyder frit oversat TOTALOPLEVELSE, som kan mærkes allerede når man træder ind ad døren. Alle byder en velkommen og man træder nærmest lige ind i køkkenet, hvor man kan se ilden buldre i pizzaovnen. Maden er original Italiensk med et moderne touch og ofte finder man “nye” råvarer fra Italien på menukortet. Vores gårdhave holder vi åbent hele året. Her er der sydlandsk stemning fra de lunere himmelstøg selv i Januar. Vinbaren summer af liv. Her får du unikke vine på glas, små snacks og meget mere. Vores sommerlier finder det helt rigtige glas til dig.

Vi kom til (forretnings-)frokost på en hverdag og endte med at bruge to timer på at få serveret to retter. Tjenere var uopmærksomme Og glemsomme og mere optagede af at tage selfies sammen ude foran restauranten end af at betjene os. Maden var skuffende, og der findes andre langt bedre italienske restauranter i København. Fik tilbudt gratis kaffe, men det redder ikke oplevelsen.

Tak, cbjht

Var her til frokost, og blev øjeblikkelig mødt af en smilende og høflig tjener.
Vi kunne både sidde udendørs med udsigt til Dangleterre, eller sidde i deres gårdhave ( rygning forbudt i sidstenævnte, selvom det er udenfor) eller i deres lækre og store indendørs lokaler.
Vi sad udenfor. Kunne forstå på tjeneren, at pastaportionerne ikke var særlig store, så vi valgte begge deres stenovns bagte pizzaer.
Vi spurgte, om vi kunne få osten Ricotta istedet for Mozzarella, og ja - det kunne vi.
Pris for pizza: DKK 145,- og den er stor.

1 flaske vin DKK 425,-

Vi blev også spurgt, om vi ville have vand, og ja tak. Der blev sat en karaffel med postevand på bordet. Senere kom der endnu en karaffel, som vi ikke havde bedt om.

Både mad og betjenening var til 4 stjerner.

Har dog en stor klage:
Postevand skal være gratis.
Vi sagde ja til en karaffel, men ikke til 2.
Opdagede efterflg., at vi havde betalt DKK 50,- for vandet.
Ville gerne have givet tjeneren drikkepenge, men nej, ikke når der skal betales for vandet. Det burde tjeneren gøre opmærksom på, at det ikke er gratis.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Lene000
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Her er stedet hvis man gerne vil forkæle sig selv og selskabet. Utrolig skøn betjening og dejlig mad. Jeg fik en lidt tør kylling men eller er deres mad fin

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 812mikaels
Anmeldt 9. marts 2020 fra mobile enheder

Det plejede at være så godt på Fiat, men nu virker det som om det er blevet en turistfælde, men små portioner der virker dårligt sammensat og ikke som noget der koster mange penge at producere. Virkeligt skuffende.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 409davide
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Vi var 3 kolleger på FIAT og spise pizza.
Super lækre pizzaer bagt i stenovn.
Priserne rimelige fair og vinkortet rigtig fint.
Menu kortet ikke for stort men til gengæld rigtig lækre retter og super venlig betjening uden det blir for meget.
Stedet er i rigtig god stil og holder flot standard.
Vi Havde atter en god aften på FIAT....

Dato for besøg: marts 2020
Tak, ThomasJorgensen

Rejsende, der kiggede på Trattoria FIAT, kiggede også på

Har du været i Trattoria FIAT? Fortæl om dine oplevelser!