Godt sted at lære windsurfing

Jeg har ikke sejlet eller windsurfet tidligere og har derfor været glad for den venlige modtagelse... læs mere

Robert G
Sorø, Danmark
Alle kan være med

Jeg har været på introforløbet og har haft et par ekstra kursusdage oveni. Selvom jeg stadig er... læs mere

monikamZ7584EQ

Anmeldt d. 11. december 2022

God, hyggelig lille surfskole hvor venlighed og imødekommenhed altid er i højsædet. Instruktørerne er erfarne og har aldrig mere travlt end at du selv kan følge med. Udstyret er i topklasse, og jeg ser altid frem til min næste lektion.

Dato for oplevelse: august 2022
Tak, Martin K
CopenhagenSurfSchool, Ejer hos Copenhagen Surf School, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2022

Hey Martin

Tak for de flotte ord! :D Vi er vilde med din energi og elsker at surfe med dig. Vi kan slet ikke vente med at starte sæsonen ud med dig og resten af holdet i 2023.

Ha' en dejlig Jul og et godt nytår!

Bedste Surfhilsner

Surf’s up‍♂️
Kan på det varmeste anbefale Cph. Surfschoole.
Dygtige instruktører, rigtig godt udstyr og altid søde og glade medarbejdere. Uden tvivl byen bedste surfsted/surfbar hvad enten man vil surfe, paddle eller blot nyde en ting fra baren.
Et sted hvor glæde smitter
Et fantastisk sted.

Dato for oplevelse: september 2022
Tak, Brian K

Hey Brian

Tusind tak for din mega søde anmeldelse og de rosende ord! :D Vi elsker at surfe med dig og Rene og vi er vilde med jeres altid fede og positive energi (både på vandet og i surfbaren). Vi glæder os til at surfe en masse mere med jer i 2023! :D

Ha' en dejlig jul og et godt nytår - vi ses snart! :D

Stor Krammer fra
Ole, Rasmus, Anders og Co.

Anmeldt d. 9. december 2022 fra mobile enheder

“De sødeste mennesker der udleverer og tager mod udstyret. Det er virkelig godt udstyr man lejer og det er godt organiseret, så hurtigt og nemt.
Og det er et mega dejligt sted at Windsurf School’en ligger. Øllene er fra Hawaii og især Big Wawe øllen er god. Så kan kun anbefale det varmt til alle”.

Dato for oplevelse: august 2022
Tak, bittenh2013

Hey Bitten

Tusind tak for din flotte anmeldelse og de rosende ord! :D
Vi glæder os til sæsonstart i 2023!

Ha' en dejlig jul og et godt nytår!

Bedste Surfhilsner

Anmeldt d. 9. december 2022

God surfskole med dygtige, pædagogiske og ikke mindst sjove trænere. Man kan se de glædes ved at lære fra sig og glæder sig over at se deres elevers fremskridt. Derudover er der bare god stemning.

Dato for oplevelse: september 2022
Tak, oliver6100

Hey Oliver

Mange tak for din fine anmeldelse og de flotte ord - de varmer! :D Vi er vilde med din energi, både på vandet og på land, og vi glæder os til sæsonstart i 2023 :D

Ha' en kanon god Jul og et godt nytår

Stor krammer fra

Anmeldt d. 9. december 2022 fra mobile enheder

Helt unikt sted med fantastisk atmosfære. Der er plads til ALLE her uanset om man er nybegynder eller øvet. Super dygtige og søde instruktører.

Dato for oplevelse: oktober 2022
1  Tak, Companion819865

Tusind tak for din mega søde anmeldelse! :D
Vi glæder os til at surfe en masse mere med dig i den kommende sæson!

Rigtig god jul og godt nytår :D

De aller bedste surfhilsner