“Smagløst!”

Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Fuldstændig ligegyldig og smagløs menukort OG mad - til ALT for høje priser.
Ligeglade tjenere.
Det eneste positive er placeringen - men det vejer på ingen måde resten op.
Gå et andet sted hen!

Tak, Traveler38525082867

Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig god frokost burger. Hurtigt og god betjening i hyggelige omgivelser. Prøv også deres frisk lavet juice eller lemonader.

2  Tak, pedera340
Anmeldt 24. juli 2021

Vi var to voksne og to børn der havde bestilt brunch buffet med bord kl 11.

Søde og rare tjenere, men så slutter det positive ellers også der.

Al maden stod ved stuetemperatur, og det galt både de kolde og lune retter, og da vi kom kl 11, så det ud til at have stået der længe.

Æg, rejer, røget laks, ost, chorizo stod alt sammen på bordet, uden køl, sammen med diverse pastaretter mm, også uden køl, mens pølser, bacon, æg og pandekager lå i "varmeskabe" uden varme. Lige til en sur smiley.

Det hele smagte forkert, specielt det som skulle forestille at være scrambled eggs var direkte uspiseligt, smagte som om at "kokken" havde hældt eddike i, og det der ikke smagte forkert, smagte af ingenting. Hvordan kan man få stegt bacon og noget så simpelt som pandekager til at smage af luft?

Eneste positive ting at sige var, at der var masser af lækre søde jordbær og andet frisk frugt, det eneste med smag på dette besøg.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Johannes F
Anmeldt 19. juli 2021

Vi spiste en meget dyr frokost, der desværre ikke levede op til prisen. Vi fik blandt andet en salat til 180 kr - der nærmest udelukkende bestod af ren salat. Øv!

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Anna_west5
Anmeldt 23. maj 2021 fra mobile enheder

På et år er apropos gået fra at være et vidunderligt sted til at servere Københavns mest ligegyldige brunch. Vi havde glædet os enormt til at genbesøge stedet men gik derfra igen, skuffede og stadig sultne.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, AskFoghN

Rejsende, der kiggede på Apropos - Cafe & Restaurant, kiggede også på

Har du været i Apropos - Cafe & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!