“Meget skuffende mad”

Carlton
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 30. januar 2020

Hyggelig café, men elendig mad. Aldrig har jeg været så skuffet over en brunchtallerken. Pandekagerne var uspiselige, avocado og pølse var dækket i balsamico (hvorfor?), scrambled eggs var i hvert fald ikke scrambled eggs, men nok nærmere en pulverløsning der minder om, som nogle benytter sig af, laksen var sej og havde nok overskrevet sidste dato for servering.. Størstedelen af tallerkenen blev ikke spist, simpelthen fordi det smagte dårligt og ikke var friske varer. Jeg er imponeret over hvor ringe det var.

1  Tak, Astrid J

Anmeldt 5. december 2019

Vi kom til en hyggelig restaurant med engelsktalende tjenere, en kunne lidt dansk.
vi bestilte forskellige forretter samt en gang stegte ben, som vi delte.
Det positive var at alle retter fornær de stegte ben, som der ikke var meget kød på, var lækkert, især en gang tatar som var rigtigt godt og nemt kunne indeholde 2 store stykker mad. Der kunne dog godt være lidt pickles eller remulade til.
i det hele var det en god oplevelse. Fik 25% rabat på hele regningen, så det blev noget billigere, det hjælper altid.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Scanshow
Anmeldt 30. november 2019 fra mobile enheder

Lækker Brunch med et godt udvalg af lækre retter. Venlig og høflig betjening. Kan helt klart anbefales, og det er bestemt et sted, hvor jeg gerne vil spise Brunch igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 501bentee
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Den dårlige akustik er årsag til, man oplever stedet som meget støjfuldt. Fik forkert mad først, så måtte vente lidt ekstra tid oven i den i forvejen ret lange ventetid. Personalet er venligt og imødekommende, men der er for få ansat. Deres kød er ok, men sauce både bearnaise og rødvin sauce er frygtelig og smager mest af vand. Serveringen på et skærebræt giver meget sjusket præsentation af maden. Samlet bedømmelse er en skuffelse, som vi ikke vil gentage

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, PiaF_12
Anmeldt 27. september 2019

Vi bestilte entrecote, med små kartofler. Bøffen var ikke særlig mør og der man mange sener i. Kartofler var uden smag.
Døren stod åben og der var koldt i restauranten, så vi måtte sidde med jakke på.

Dato for besøg: september 2019
Tak, tinag271

Rejsende, der kiggede på Carlton, kiggede også på

Har du været i Carlton? Fortæl om dine oplevelser!