“Wow!”

Køkkener: Indisk, Pakistansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Vesterbro - Kongens Enghave
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Imponerende mad! Et væld af smage, mørt og saftigt kød i alle retter. Klart et sted vi kommer tilbage til.

4  Tak, Christianlaessoe

Anmeldt 11. december 2019 fra mobile enheder

Jeg må sige, at spise her, var udover det sædvanlige. Rigtig god mad og servering. Søde og rare værter, gode omgivelser midt på Vesterbrogade

Dato for besøg: december 2019
3  Tak, danhenriksen1
Anmeldt 1. december 2019 fra mobile enheder

Endnu engang lækkert mad og fantastisk betjening - der er bare ikke noget at sætte fingeren på. Grillet lam og den uundgåelige butter chicken - så lært og velsmagende

Dato for besøg: december 2019
4  Tak, 526ingerj
Anmeldt 17. oktober 2019 fra mobile enheder

Anden gang vi besøger Al-Diwan og det fortrød vi ikke. Rigtig lækker og meget smagfuld. Rigelig mængder og med mulighed for at få mere. Hyggelig atmosfære og venlige og opmærksomme tjenere. Kan helt klart anbefales

Dato for besøg: oktober 2019
3  Tak, 816oleb
Anmeldt 16. august 2019

Det er Indisk/Pakistansk (Mogulsk) inspireret mad. Jeg spiste der tirsdag denne uge og har netop bestilt bord til næste uge.
Pris og kvalitet er samstemmende. Pil op til serveringen.
Styrkeskalaen: Medium er ikke for stærk til danske ganer. Er jeg modig prøver jeg stærk næste gang.
Kingfisher øllen fra Bangalore er en premium pilsner, der går godt til maden.
Toiletter rene og pæne.

Dato for besøg: august 2019
3  Tak, 913pr

Rejsende, der kiggede på Al-Diwan, kiggede også på

Har du været i Al-Diwan? Fortæl om dine oplevelser!