“Lækre salater.”
Anmeldelse af Madglad

Madglad
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Madglad er en lille lokal virksomhed på Vesterbro der serverer sund og velsmagende mad. I cafeteriaet på Eskildsgade kan man både tage maden med hjem eller spise den på stedet. Vi har hver dag en ny dagens ret, samt salater og vegetariske retter.
Anmeldt 6. juli 2016

Altid rart at komme ned i madglad. Man bliver mødt af venlige mennesker og skøn mad. Hvis du vil have god mad for et mere end acceptabelt beløb, så er Madglad det helt rette sted at komme.
I det du træder ind i Madglad, så bliver dine øjne mødt af skønne farver og suveræn indretning. Forestil dig din mormors kolonihavehus midt på Vesterbro.
Hver gang jeg går ud af døren fra Madglad siger min underbevidsthed, at jeg bliver nødt til at komme tilbage den næste dag og den næste dag....

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, Christian N

Anmeldt 5. juli 2016

Jeg har besøgt Madglad flere gange. Menuen ændrer sig hele tiden, så der er altid nye oplevelser i vente. Maden er altid lækker uanset dagens udvalg og salaterne er altid friske og findes i et bredt sortiment, det skal især fremhæves at de lækre varianter går langt udover "grøn salat og dåsemajs" som man finder mange steder.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, August V
Anmeldt 5. juli 2016

Flink betjening, meget rimelige priser, altid god kage og så minder spisestedet lidt om et fritidshjem (på den gode måde). Win!

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, 160tinej
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

De har altid et rigtig godt vegetarisk måltid, specielt salaterne er jeg stor fan af. Man går ikke derfra sulten. Desuden er stemningen og konceptet vildt hyggeligt.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, Julieandreaherminge
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Bedste billigste grønneste sted i byen - jeg besøger MadGlad flere gange hver måned og går altid tilfreds og glad hjem med et smil på læberne

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Freja Ville Z

Rejsende, der kiggede på Madglad, kiggede også på

Har du været i Madglad? Fortæl om dine oplevelser!