“Dejligt cafeteria”
Anmeldelse af Madglad

Madglad
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Madglad er en lille lokal virksomhed på Vesterbro der serverer sund og velsmagende mad. I cafeteriaet på Eskildsgade kan man både tage maden med hjem eller spise den på stedet. Vi har hver dag en ny dagens ret, samt salater og vegetariske retter.
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

De har altid et rigtig godt vegetarisk måltid, specielt salaterne er jeg stor fan af. Man går ikke derfra sulten. Desuden er stemningen og konceptet vildt hyggeligt.

1  Tak, Julieandreaherminge

Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Bedste billigste grønneste sted i byen - jeg besøger MadGlad flere gange hver måned og går altid tilfreds og glad hjem med et smil på læberne

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Freja Ville Z
Anmeldt 5. juli 2016

Mit yndlings sted at spise i København. Altid skøn hjemmelavet mad der i den grad er til at betale. Spiser her mange gange om ugen :-)

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, M97ZEmariak
Anmeldt 5. juli 2016

Som stamkunde hos Madglad ved jeg at man altid får dejlig betjening og de serverer altid god mad til en fornuftig pris! Det er skønt stadig at kunne finde sådanne steder i København.

1  Tak, silleeva
Anmeldt 5. juli 2016

Folkekøkken der smager. Verdens bedste koncept og betjening. Lækker mad, man har god samvittighed efter at have spist :P

1  Tak, 180ninar

Rejsende, der kiggede på Madglad, kiggede også på

Har du været i Madglad? Fortæl om dine oplevelser!