“Sundt og varieret måltid til billige penge”
Anmeldelse af Madglad

Madglad
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: Madglad er en lille lokal virksomhed på Vesterbro der serverer sund og velsmagende mad. I cafeteriaet på Eskildsgade kan man både tage maden med hjem eller spise den på stedet. Vi har hver dag en ny dagens ret, samt salater og vegetariske retter.
Anmeldt 5. juli 2016

Folkekøkken der smager. Verdens bedste koncept og betjening. Lækker mad, man har god samvittighed efter at have spist :P

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, 180ninar

Anmeldt 5. juli 2016

Gode folk, god mad, god pris. Stemningen på Madglad er rigtig hyggelig, og man får god value for pengene. Super godt, hvis man har lyst til hjemmelavet med, men ikke orker selv at lave det.

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, Philip C
Anmeldt 5. juli 2016

Det er her vi på Vesterbro spiser. Det bedste cafeteria i bydelen. Altid god mad og hyggelig stemning. Vi kommer tit, måske for tit :-)

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, MadsP59
Anmeldt 5. juli 2016

Kan kun anbefale dette hyggelige og billige spisested i hjertet af Vesterbro. Maden smager altid godt - og der en meget venlig betjening.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Jorgen71
Anmeldt 5. juli 2016

Maden er varieret og sund til billige penge, og der er altid en god vegetarret! Madglad har reddet vores families aftenmåltid flere gange om måneden igennem de sidste par år!

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, josefinemoebius

Rejsende, der kiggede på Madglad, kiggede også på

Har du været i Madglad? Fortæl om dine oplevelser!