“Pizzaoplevelse”

Pizzaria Cavallino
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 6. juli 2020

Et hyggeligt, utrolig velsmagende og prisvenligt sted. Stemningen var afslappet på den Italienske måde

Tak, TUrfeldt

Anmeldt 3. februar 2020

Helt fantastisk mad (og min yndlingsdessert Tiramisu ), suveræn betjening og hyggelig atmosfære.
Jeg kommer helt sikkert igen ❤

Dato for besøg: februar 2020
Tak, lisettes256
Anmeldt 8. oktober 2019 fra mobile enheder

Rigtig god kvalitet og gode råvarer. Bundene er dejlig sprøde og både ventetid og betjening er også godt.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, jonathankeler
Anmeldt 24. maj 2019 fra mobile enheder

Vi har spist der flere gange nu og hver gang er bundene sprøde og fyldet er mega lækker kvalitet.
Klart beste sted på nordlige amager og priserne er super gode

Dato for besøg: maj 2019
Tak, jonathankeler
Anmeldt 30. april 2019 fra mobile enheder

Det er en dårlig kombination...
Bliver dyrere og dårligere
Er der mon kommet nye ejere??
Den er steget med ca. 50% de sidste 5 år

Dato for besøg: april 2019
Tak, ame1707

Rejsende, der kiggede på Pizzaria Cavallino, kiggede også på

Har du været i Pizzaria Cavallino? Fortæl om dine oplevelser!