“Fint besøg”
Anmeldelse af Ravnsborg Kitchen & Bar

Kvarter: Det indre Nørrebro
Beskrivelse: Fusionskøkken - italiensk, fransk & nordisk, med højt ambitionsniveau. Bedste beliggenhed på Nørrebro - Siddepladser 80 inde og 60 ude (solrig terasse).
Anmeldt 19. september 2020

Fin service - en af de bedste i København. Her er der både mad så man bliver mæt og de har de fineste drink

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, Jet589067

Anmeldt 18. september 2020 fra mobile enheder

Vi var 4 venner der fik brunch og det var bare så godt! Maden var rigtig godt lavet og dejlig service fra personalet.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, truek2017
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Maden var udemærket.
Vi ankom til tid der var bestilt men der gik 20 minutter før tjeneren ankommer til vores bord. Her troppe hun op og kigger på os uden at sige noget. Først da vi kigger på hende siger hun tørt "hej". Vi bestiller vores mad og den ankommer. På intet tidspunkt bliver der spurgt om alt er som det skal være eller om vi mangler noget. Generelt er der ingen service eller smil at spotte hos nogle af tjenerne.
Da vi er færdige kommer tjener og tager tallerkner uden at spørge om hun må, der bliver ikke spurgt om vi ønsker dessert. Regningen betales uden et tak eller god aften.

30/8-2020

2  Tak, Weberskov
CafeRavnsborg, Direktør hos Ravnsborg Kitchen & Bar, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. september 2020

Hej Tabita,

Først og fremmest, er vi utrolig kede af at høre om jeres dårlige oplevelse og det er selvfølgelig slet ikke sådan et besøg hos os skal være.

Vi vil meget gerne tage hånd om jeres oplevelse, så hvis i har lyst, må i meget gerne sende mig en mail på info@caferavnsborg.dk, så vi kan tage hånd om problemer samt. gøre jer glade igen.

Anmeldt 30. august 2020

SÅ dårlig service skal man lede længe efter. Man følte sig virkelig ikke velkommen. Tjenerne var ubehøvlede.
OK mad, men ikke prangende..
Kommer ikke igen.

2  Tak, 309cecilier

Hej Cecilie

Vi er utrolig kede af at høre, du har haft en dårlig oplevelse.

Vil du sende mig et uddybende skriv på info@caferavnsborg.dk, så vi kan gøre det godt igen.

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Havde mine tøser med og vi var alle begejstrede. Sød og rar betjening, super lækker mad. Vi var til brunch og konceptet er, at man selv kan vælge præcis hvad man ønsker på afkrydsningsedlen. Selve stedet var hyggeligt og er rart sted at være. Bestemt ikke sidste gang vi kommer.

1  Tak, gittekoncertgaest

Hej Gitte

Det er bare dejligt at i var så glade og tilfredse med jeres brunch.

Vi håber meget på se jer igen

Rejsende, der kiggede på Ravnsborg Kitchen & Bar, kiggede også på

Har du været i Ravnsborg Kitchen & Bar? Fortæl om dine oplevelser!