“Føj!!!!! Svineri !”
Anmeldelse af Watami

Watami
nr. 1.348 af 2.805 Restauranter i København
Anmeldt 7. august 2020

Vi var med familien ud og spise i Watami Valby.
Elendig kundeservice og smattede ris i sushien!!!
Et barn ved siden af os kastede op og lå herefter syg på sofaen, og det sker men under Corona burde man som restaurant være ekstra opmærksom på dette!!!! Især når der klart står et skilt at hvis man er dårlig skal man gå hjem! Ikke sidde på restauranten og sove fordi forældrene skal altså have sushi! Vi bad om nyt bord og om at rengør efter bræk, hvor efter tjeneren så siger nå, men de har jo selv fjernet det med et par servietter? Det super dårligt at man ikke tager mere kontrol over sådan en situation!
Vi valgte at gå midt i maden da der stank af bræk at vi mistede appetitten og de ikke kunne finde et andet bord.
Vi spiste ikke engang færdig og havde knap været der og så skulle vi betale fuld pris.
2 e-mails blev Så skrevet til dem, hvor vi intet svar får og da jeg så ringer restaurant chefen op begynder han at diskuterer med mig om at jeg kunne bare vente til et bord var ledigt (???) midt i rush hour sku hele familien stå og vente og afbryde sin mad ???
Det er under alt kritik at sløse sådan med hygiejnen ! Det bliver hermed rapporteret ind!!

Tak, Sightsee546157

Anmeldt 30. juni 2020

Vi besøgte stedet med 3 personer i 2 generationer og havde en helt igennem god oplevelse. Vi fik som de flestre andre stedets ad libitum menu og alt hvad vi smagte var tilfredsstillende. Det bedste var betjeningen, hvor de to unge fyrer der stod for den del havde hjertet med og gjorde det fortrinligt

Dato for besøg: maj 2020
Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt 1. juni 2020

Jeg var i dag (1/6/2020) på Watami Gentofte, hvor jeg blev mødt med en forfærdelig oplevelse.
Maden var fin, som forventet men betjeningen var overhovedet ikke en god oplevelse.
Vi starter med at bestille og får vores bestilte mad efter 20 minutter. Det skal lige siges at de manglede halvdelen af ordren. Vi valgte ikke at påpege det, da vi tænkte der ville være plads til fejl og at vi sagtens kunne bestille igen.
Efter vi er begyndt på maden får vi så endnu et afkrydsningskort som vi begynder at udfylde.
Vores drikke er på dette tidspunkt endnu ikke kommet.
Da vi så bliver færdige med at udvælge den sushi vi vil have, så giver vi afkrydsningskemaet til tjeneren.
Vi venter så et stykke tid og modtager vores drikkevarer.
Vi venter så på maden og efter en halv time, så spørger vi ind til hvornår vi kan forvente at maden vil være klar. Vi får så at vide, at den er i gang med at blive lavet, og grundet take away og andre kunder, er der lidt lang ventetid. (Dette har vi fuld forståelse for).
Vi ser så, at vores gæsteborde får serveret maden, mens vi sidder og venter på vores. (Vi har bestilt før dem og mindre end dem).
Der er nu samlet set gået en time og vi spørger endnu engang om hvor vores mad bliver af. Her siger tjeneren at hun lige vil tjekke op på det og komme tilbage.
Hun kommer så tilbage med den første afkrydsningsseddel som vi afleverede og spørger om det er det vi har bestilt.
Jeg fortæller hende så, at det var vores allerførste ordre som blev lagt.
Hun fortæller så at vores skema er blevet væk og at vi kan bestille igen.
Der er nu gået ca. 1 time og et kvarter og vi vælger at takke nej til maden, da vi ikke gider at vente længere.
Vi spørger derudover også, om det er muligt at tage vores bestilling med hjem som take away eftersom vi kun har fået halvdelen af vores første ordre.
Dette siger de nej til.
Vi spørger dem så, om de forventer at vi betaler fuld pris for at have modtaget halvdelen af første ordre (16 stykker sushi), hvilket hun nikker ja til.
Da vi går op for at betale, får vi at vide, at de har fjernet drikkevarerne samt givet os 20% rabat, hvilket ender ud i at vi betaler 440 kr. for at få 16 stykker sushi. (De nævner at det er det bedste de kan gøre)
Jeg vil ikke anbefale andre at spise her, da deres service er langt fra god.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, DylanKuruppu
Anmeldt 19. maj 2020 fra mobile enheder

Idag d 19 Maj 2020 oplevede vi 20 minutters ventetid på et booket bord som vi havde ringet og bestilt, efterfulgt af super ringe service.
Tjenerene var svære at komme i kontakt med samt vi ikke fik leveret hvad vi havde bestilt.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Philiptreiner
Anmeldt 2. marts 2020

servicen var ikke særlig god, tjenerne var uhøflige og kunne ikke tale engelsk med min ikke dansktalende kæreste, det er for dårligt af et sted som lægger så centralt i kbh. Udover det dårlige service, skulle vi vente næsten 40 min på tre sticks og måtte selv spørge om dem og gøre tjenerne opmærksom på det 3 gange. Sushien var ikke god!!!! Alt var overfyldt med chilimayonnaise og fisken var ikke frisk, vi fik det begge dårligt efterfølgende og måtte bruge natten på toilettet! Kan på ingen måde anbefale det her sted

Dato for besøg: februar 2020
Tak, michelledL6135KW

Rejsende, der kiggede på Watami, kiggede også på

Frederiksberg, København
Charlottenlund, Gentofte Kommune

Har du været i Watami? Fortæl om dine oplevelser!