“lækker "julefrokost"”
Anmeldelse af Madhus24

Madhus24
Anmeldt 24. november 2017

8 kollegaer spiste lækker julefrokost med skønne kryddersild, hjemmelavet karrysalat med et tvist. Virkelig god fiskefilet med hjemmerørt remoulade med lidt kørvel i. Lakserilette, lækre krydrede deller , hjemmelavet rødkål og salat med grønkål, bladselleril, valnødder, æbler og en dejlig dressing. Ribbenstegen var knap så god.
Til sidst en skøn ris a lamande med sprødt på toppen. Dertil gode gode øl.
En dejlig oplevelse

Tak, Annette W

Anmeldt 30. august 2017 fra mobile enheder

Maden var der absolut ikke noget i vejen med. Ville dog havde ønsket at jeg ville kunne havde valget imellem to vegetar-retter. Det var veltilberedt og velsmagende. Dog var konceptet lidt forvirrende, med 50% selvbetjening og 50% bordservice. Det virkede også som om de ansatte ikke havde helt styr på, hvor grænsen gik. Men alt i alt en fin oplevelse.

Tak, Joy N
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Udmærket atmosfære, afslappet og hyggelig. Dejlig dansk mad med salatbar eller à la carte, kold eller lund, til den lille eller den store sult.
En adresse jeg kommer tit tilbage til.

Tak, Marie-Laure B
Anmeldt 12. juli 2017

Delte et stort brædt med pølse, skinke, oste, pestoer, oliven og cornichoner, som var rigtigt dejligt. Havde tilkøbt en fiskefrikadelle, som var kedelig, intetsigende og ligegyldig, men den hjemmelavede remoulade var lækker.
Et hyggeligt lokale, hvor man dog skal være opmærksom på, at man sidder meget tæt.
Kom af med ca. 250,- for mad, et glas rosé vin og vand.

Tak, Mortil2Sm_rum
Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg syntes maden smagte godt, men jeg ville dog ønske, at der var et menukort med flere valgmuligheder. Fx ville jeg rigtig gerne have en spagetti bolognese, men det havde jeg ikke mulighed for, da der kan var 3 retter jeg kunne vælge i mellem.

1  Tak, Simon B

Rejsende, der kiggede på Madhus24, kiggede også på

Har du været i Madhus24? Fortæl om dine oplevelser!